Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Bony na cyfryzację. Najnowsze technologie IT w Twojej firmie

W konkursie można uzyskać dotację na wprowadzenie nowego lub znacząco ulepszonego procesu wykorzystującego technologie cyfrowe. Maksymalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu wynosi 300 000 PLN, z czego dotacją może zostać objęte do 85%.

Celem dofinasowania jest wsparcie firm najbardziej dotkniętych skutkami pandemii COVID-19. Jednym z czynników uwzględnianych przy ocenie wniosków będzie wskaźnik spadku obrotów w okresie 2019/2020.

W wyniku otrzymanego dofinansowania i wdrożenia technologii cyfrowych, zmianie ulec powinien sposób funkcjonowania firmy lub jej produkty. Zakładane długofalowe pozytywne efekty to wzmocnienie pozycji przedsiębiorstwa, zyskanie przewagi konkurencyjnej oraz dysponowanie nowoczesnymi rozwiązaniami IT. Dzięki temu budowana jest „odporność” na ewentualne, kolejne kryzysy.

O dofinansowanie mogą się ubiegać przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie, szczególnie z branż, które dotkliwie odczuły skutki pandemii koronawirusa.
 

Cyfryzacja. Co możesz zyskać?

Wydatki w ramach bonu należy przeznaczyć na technologie cyfrowe, które w pozytywny sposób wpłyną na sposób działania firmy, zakres świadczonych usług, produkcji czy procesów. Możliwe jest też wprowadzenie innowacji produktowej, która będzie zaspokajała potrzeby grupy docelowej lub wykaże się konkurencyjnością względem innych produktów na rynku.

Wnioskodawca może przeznaczyć bon na zakup usług programistycznych lub gotowe oprogramowanie (również licencje), których wdrożenie ma na celu wprowadzić rozwiązanie cyfrowe. Możliwy jest również zakup środków trwałych np. sprzętu komputerowego.

Przykłady:

  • Oprogramowanie do zarządzania produkcją, zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwa
  • Automatyzacja procesów produkcyjnych
  • Badania nad innowacjami
  • Narzędzia i oprogramowanie do pracy zdalnej
  • Usługi w chmurze
  • Narzędzia Big Data
  • Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem

Kosztem kwalifikowanym nie jest objęte oprogramowanie księgowe lub biurowe.

Spectrum możliwości jest bardzo duże, dlatego starając się o dotację, warto jest nie tylko wybierać przemyślane produkty, ale i doświadczonych dostawców.

Pomagamy naszym Klientom w procesie pozyskiwania dotacji. Oferujemy profesjonalną pomoc, która zapewniona jest na każdym etapie – od analizy potrzeb i przygotowania wniosku, przez opracowanie i wdrożenie systemów informatycznych, po rozliczenie zrealizowanego projektu.
 

Produkty i usługi z zakresu cyfryzacji

Paleta produktów, jakie oferuje Ideo i które mogą być wdrożone w ramach dofinansowania jest bardzo szeroka. Poniżej prezentujemy przykłady usług, które realnie mogą przełożyć się na zyski wynikające z cyfryzacji Twojej firmy.

Intranet

Platformy intranetowe to rozbudowane systemy, które (szczególnie w dzisiejszych czasach) stanowią wsparcie w zarządzaniu organizacją. Wdrażając intranet, możesz mieć w jednej aplikacji szerokie spektrum możliwości, m.in:

  • Narzędzia finansowo-księgowe
  • Zadania administracyjno-organizacyjne
  • HR- zarządzanie zasobami ludzkimi
  • Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
  • Obsługa klienta B2B

Wdrożenie takiego systemu idealnie wpisuje się w schematy cyfryzacji oraz podniesienia konkurencyjności na rynku. Co więcej, jest to platforma, która znacznie ułatwia pracę hybrydową lub zdalną, pozwalając na wykonywanie szeregu czynności z dowolnego miejsca.” – mówi Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo.

Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak przygotować się do wdrożenia, jak wygląda proces projektowania i jakie funkcje warto zawrzeć w platformie intranetowej, skorzystaj z opracowanych przez nas publikacji:

E-commerce

Realizujemy zarówno proste sklepy internetowe, jak i jedne z największych platform e-commerce w Polsce. Tworzymy dla najlepszych, m.in.:

Nasze realizacje były niejednokrotnie nagradzane: Platforma sprzedażowa BRW.pl znów nagrodzona! Dla każdego Klienta dopasowujemy indywidualne rozwiązania. Podnosimy sprzedaż na platformach naszych Klientów, znając problemy współczesnego e-commerce, ale i podążając za trendami.

PIMCore

Z uwagi na fakt, iż (szczególnie w czasie pandemii) e-commerce bardzo zyskał na znaczeniu, jednocześnie rozwijając się. Nasi specjaliści nieustannie śledzą nowinki techniczne i dążą do wprowadzenia ich w zakres usług Ideo.

Jednym z ostatnich przykładów jest chociażby zdobycie przez nas PimCore Silver Partner. Platformy typu PIM (Product Information Management) to zintegrowane i wygodne narzędzie, które łączy i pozytywnie wpływa na wiele obszarów: redukcja kosztów, wsparcie działań promocyjnych czy realne przełożenie na wzrost konwersji.

LOGITO

Dysponujemy autorskim Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów LOGITO, z którego korzystają największe firmy w Polsce.

LOGITO jest stabilnym i przede wszystkim bezpiecznym rozwiązaniem. Obsługuje sprawnie zarówno małe systemy, jak i skomplikowane, duże platformy dla międzynarodowych organizacji. Niezależnie od branży w jakiej działasz, system stanowi idealne rozwiązanie IT, które podniesie poziom cyfryzacji i automatyzacji procesów w ramach organizacji i będzie stanowić skuteczne wsparcie pracy zdalnej.
 

To tylko nieliczne przykłady, które pokazują jak szeroka jest paleta możliwości wsparcia. To, co nas wyróżnia, to nie tylko fakt, iż realizujemy wydajne i efektywne platformy wspierające rozwój Twojego Biznesu. Oferujemy również doradztwo w zakresie wyboru optymalnego dla Ciebie rozwiązania, ale także pomoc w zdobyciu dofinansowania.

Podmioty zainteresowane uzyskaniem dofinansowania oraz skorzystania z naszej oferty, zapraszamy do kontaktu.

Może zainteresują Cię także

Zostaliśmy Pimcore Silver Partner

26 sierpnia 2021
W dobie postępującej automatyzacji i cyfryzacji klienci e-sklepów spodziewają się unikalnych rozwiązań, które podniosą szybkość i wygodę zakupów. Odpowiedzią na te potrzeby jest wielofunkcyjna platforma Pimcore.

Bilet w telefonie - nowa aplikacja dla MPK Kraków

2 sierpnia 2021
Nowoczesny system weryfikacji biletów, który zwiększa komfort pasażerów MPK Kraków oraz ułatwia codzienną pracę kontrolerów.

Zapraszamy na bezpłatną konsultację

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas