-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Bony na cyfryzację. Najnowsze technologie IT w Twojej firmie
Celem dofinasowania jest wsparcie firm najbardziej dotkniętych skutkami pandemii COVID-19. Jednym z czynników uwzględnianych przy ocenie wniosków będzie wskaźnik spadku obrotów w okresie 2019/2020.
W wyniku otrzymanego dofinansowania i wdrożenia technologii cyfrowych, zmianie ulec powinien sposób funkcjonowania firmy lub jej produkty. Zakładane długofalowe pozytywne efekty to wzmocnienie pozycji przedsiębiorstwa, zyskanie przewagi konkurencyjnej oraz dysponowanie nowoczesnymi rozwiązaniami IT. Dzięki temu budowana jest „odporność” na ewentualne, kolejne kryzysy.
O dofinansowanie mogą się ubiegać przedsiębiorstwa mikro, małe i średnie, szczególnie z branż, które dotkliwie odczuły skutki pandemii koronawirusa.
Cyfryzacja. Co możesz zyskać?
Wydatki w ramach bonu należy przeznaczyć na technologie cyfrowe, które w pozytywny sposób wpłyną na sposób działania firmy, zakres świadczonych usług, produkcji czy procesów. Możliwe jest też wprowadzenie innowacji produktowej, która będzie zaspokajała potrzeby grupy docelowej lub wykaże się konkurencyjnością względem innych produktów na rynku.
Wnioskodawca może przeznaczyć bon na zakup usług programistycznych lub gotowe oprogramowanie (również licencje), których wdrożenie ma na celu wprowadzić rozwiązanie cyfrowe. Możliwy jest również zakup środków trwałych np. sprzętu komputerowego.
Przykłady:
- Oprogramowanie do zarządzania produkcją, zasobami ludzkimi, przedsiębiorstwa
- Automatyzacja procesów produkcyjnych
- Badania nad innowacjami
- Narzędzia i oprogramowanie do pracy zdalnej
- Usługi w chmurze
- Narzędzia Big Data
- Oprogramowanie do zarządzania przedsiębiorstwem
Kosztem kwalifikowanym nie jest objęte oprogramowanie księgowe lub biurowe.
Spectrum możliwości jest bardzo duże, dlatego starając się o dotację, warto jest nie tylko wybierać przemyślane produkty, ale i doświadczonych dostawców.
Pomagamy naszym Klientom w procesie pozyskiwania dotacji. Oferujemy profesjonalną pomoc, która zapewniona jest na każdym etapie – od analizy potrzeb i przygotowania wniosku, przez opracowanie i wdrożenie systemów informatycznych, po rozliczenie zrealizowanego projektu.
Produkty i usługi z zakresu cyfryzacji
Paleta produktów, jakie oferuje Ideo i które mogą być wdrożone w ramach dofinansowania jest bardzo szeroka. Poniżej prezentujemy przykłady usług, które realnie mogą przełożyć się na zyski wynikające z cyfryzacji Twojej firmy.
Intranet
Platformy intranetowe to rozbudowane systemy, które (szczególnie w dzisiejszych czasach) stanowią wsparcie w zarządzaniu organizacją. Wdrażając intranet, możesz mieć w jednej aplikacji szerokie spektrum możliwości, m.in:
- Narzędzia finansowo-księgowe
- Zadania administracyjno-organizacyjne
- HR- zarządzanie zasobami ludzkimi
- Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
- Obsługa klienta B2B
„Wdrożenie takiego systemu idealnie wpisuje się w schematy cyfryzacji oraz podniesienia konkurencyjności na rynku. Co więcej, jest to platforma, która znacznie ułatwia pracę hybrydową lub zdalną, pozwalając na wykonywanie szeregu czynności z dowolnego miejsca.” – mówi Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej, Ideo.
Jeśli chcesz wiedzieć więcej o tym, jak przygotować się do wdrożenia, jak wygląda proces projektowania i jakie funkcje warto zawrzeć w platformie intranetowej, skorzystaj z opracowanych przez nas publikacji:
- INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji
- Brief intranetowy: Zaprojektuj Intranet w oparciu o swoje potrzeby
- 100 pytań do… Dobrego intranetu czyli nad czym zastanowić się przed wdrożeniem
E-commerce
Realizujemy zarówno proste sklepy internetowe, jak i jedne z największych platform e-commerce w Polsce. Tworzymy dla najlepszych, m.in.:
- Optymalizacja koszyka w e-sklepie BRW.com.pl – case study
- Platforma zakupowa B2B i wdrożenie Pimcore dla Air-Com Pneumatyka
- Sklep internetowy dla Wolters Kluwer
Nasze realizacje były niejednokrotnie nagradzane: Platforma sprzedażowa BRW.pl znów nagrodzona! Dla każdego Klienta dopasowujemy indywidualne rozwiązania. Podnosimy sprzedaż na platformach naszych Klientów, znając problemy współczesnego e-commerce, ale i podążając za trendami.
PIMCore
Z uwagi na fakt, iż (szczególnie w czasie pandemii) e-commerce bardzo zyskał na znaczeniu, jednocześnie rozwijając się. Nasi specjaliści nieustannie śledzą nowinki techniczne i dążą do wprowadzenia ich w zakres usług Ideo.
Jednym z ostatnich przykładów jest chociażby zdobycie przez nas PimCore Silver Partner. Platformy typu PIM (Product Information Management) to zintegrowane i wygodne narzędzie, które łączy i pozytywnie wpływa na wiele obszarów: redukcja kosztów, wsparcie działań promocyjnych czy realne przełożenie na wzrost konwersji.
LOGITO
Dysponujemy autorskim Systemem Elektronicznego Obiegu Dokumentów LOGITO, z którego korzystają największe firmy w Polsce.
LOGITO jest stabilnym i przede wszystkim bezpiecznym rozwiązaniem. Obsługuje sprawnie zarówno małe systemy, jak i skomplikowane, duże platformy dla międzynarodowych organizacji. Niezależnie od branży w jakiej działasz, system stanowi idealne rozwiązanie IT, które podniesie poziom cyfryzacji i automatyzacji procesów w ramach organizacji i będzie stanowić skuteczne wsparcie pracy zdalnej.
To tylko nieliczne przykłady, które pokazują jak szeroka jest paleta możliwości wsparcia. To, co nas wyróżnia, to nie tylko fakt, iż realizujemy wydajne i efektywne platformy wspierające rozwój Twojego Biznesu. Oferujemy również doradztwo w zakresie wyboru optymalnego dla Ciebie rozwiązania, ale także pomoc w zdobyciu dofinansowania.
Podmioty zainteresowane uzyskaniem dofinansowania oraz skorzystania z naszej oferty, zapraszamy do kontaktu.
Może zainteresują Cię także
Zostaliśmy Pimcore Silver Partner
Bilet w telefonie - nowa aplikacja dla MPK Kraków
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.