-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Marcin Wojtoń
Kompetencje:
- Digitalizacja usług i przekształcenia cyfrowe
- Biznes plany i studia wykonalności
- Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
Marcin Wojtoń związany jest z branżą nowych technologii od kilkunastu lat. Od ponad 14 lat współpracuje z Agencją Interaktywną i Software House Ideo. Pełni rolę Dyrektora ds. Obsługi Klienta, odpowiadając za budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji. Na co dzień zarządza kilkunastoosobowym zespołem menadżerów oraz polityką sprzedażową firmy.
Doświadczenie biznesowe, które posiada, jest wynikiem realizacji wielu rozwojowych oraz innowacyjnych projektów. Przygotowywał oraz wdrażał strategie marketingowe, biznes plany oraz projekty IT zarówno dla wiodących marek krajowych, jak i międzynarodowych. W jego portfolio znajdują się takie firmy i instytucje jak: Kancelaria Prezydenta RP, MSWiA, Śnieżka, Polskapresse, mPunkt Polska czy UOKiK.
Jest członkiem Instytutu Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego oraz kadry dydaktycznej studiów podyplomowych Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. W 2017 roku został kierownikiem projektu IDEA Global, akceleratora przedsiębiorczości dla sektorów IoT/IT, Healthcare, Automotive, Fintech/Insurtech. Jest także autorem licznych artykułów i publikacji w mediach branżowych oraz biznesowych.