-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wojciech Szymański
Kompetencje:
- Digitalizacja usług i przekształcenia cyfrowe
- Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
- Badania oraz analizy strategiczne i marketingowe
- Przejęcia i akwizycje (M&A) podmiotów internetowych
Wojciech Szymański jest Dyrektorem Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem.
Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA.
Był menadżerem ds. rozwoju „Zintegrowanej platformy audytu serwerów i pozycjonowania”, gdzie odpowiadał za kwestie techniczne oraz marketingowe. Służył swoją wiedzą i doświadczeniem jako ekspert podczas projektowania platformy kształcenia społecznościowego – WeLearning w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Uczestniczy w spotkaniach grup roboczych SEM, UX, E-commerce funkcjonujących w ramach IAB Polska. Członek zarządu Kongresu Public Relations.
Jest trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest przewodniczącym Konwentu WSE w Krakowie oraz autorem programów 4 kierunków studiów podyplomowych realizowanych w WSE: E-commerce 3.0, Multimedia i edukacja, Technologie informacyjne w marketingu, Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci.
Na co dzień sprawuje opiekę merytoryczną i zarządza pracą grupy specjalistów realizujących kompleksowe kampanie reklamowe, sprzedażowe i wizerunkowe w sieci. Jest autorem oraz współautorem licznych opracowań, książek i artykułów z szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz analityki danych, m.in. Inwestowanie i finanse w Internecie oraz E-marketing – kompendium dla menadżerów.