
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Wojciech Szymański
Kompetencje:
- Digitalizacja usług i przekształcenia cyfrowe
- Budowa i optymalizacja działów (struktur) handlowo-marketingowych
- Badania oraz analizy strategiczne i marketingowe
- Przejęcia i akwizycje (M&A) podmiotów internetowych

Wojciech Szymański jest Dyrektorem Działu Marketingu Internetowego w agencji interaktywnej Ideo Sp. z o.o. oraz pełni funkcję CEO Ideo Force Sp. z o.o. – agencji e-marketingowej należącej do grupy Ideo. W branży internetowej działa aktywnie od 2000 roku. Jest analitykiem, doradcą i szkoleniowcem.
Uczestniczył w projektach dla takich marek jak Zelmer SA, Polpharma SA, KRUK SA, ING Usługi Finansowe SA, BPH TFI SA, Wolters Kluwer, LG Electronics czy Wirtualna Polska SA.
Był menadżerem ds. rozwoju „Zintegrowanej platformy audytu serwerów i pozycjonowania”, gdzie odpowiadał za kwestie techniczne oraz marketingowe. Służył swoją wiedzą i doświadczeniem jako ekspert podczas projektowania platformy kształcenia społecznościowego – WeLearning w Wyższej Szkole Europejskiej w Krakowie. Uczestniczy w spotkaniach grup roboczych SEM, UX, E-commerce funkcjonujących w ramach IAB Polska. Członek zarządu Kongresu Public Relations.
Jest trenerem i wykładowcą Wyższej Szkoły Europejskiej im. J. Tischnera w Krakowie, Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz Wyższej Szkoły Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie. Jest przewodniczącym Konwentu WSE w Krakowie oraz autorem programów 4 kierunków studiów podyplomowych realizowanych w WSE: E-commerce 3.0, Multimedia i edukacja, Technologie informacyjne w marketingu, Zarządzanie bezpieczeństwem w sieci.
Na co dzień sprawuje opiekę merytoryczną i zarządza pracą grupy specjalistów realizujących kompleksowe kampanie reklamowe, sprzedażowe i wizerunkowe w sieci. Jest autorem oraz współautorem licznych opracowań, książek i artykułów z szeroko rozumianego marketingu internetowego oraz analityki danych, m.in. Inwestowanie i finanse w Internecie oraz E-marketing – kompendium dla menadżerów.