Pozycjonowanie sklepów internetowych

"Wyszukiwarki są głównym źródłem informacji o produktach wśród klientów sklepów internetowych."

Celem pozycjonowania jest wypromowanie serwisu internetowego na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, dla wskazanych słów kluczowych. Usługa pozycjonowania powinna być traktowana jako istotny element strategii promocji internetowej dla każdej firmy.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
  • +48 17 860 21 86 (wew.: 211)
Napisz do mnie

Najważniejszym etapem w trakcie budowania sklepu internetowego są prace koncepcyjne. Przewidujemy przyszły kształt sklepu zarówno w zakresie jego możliwości i realizowanych funkcji, jak i wyglądu/układu treści. Już na tym etapie warto pomyśleć także o jego optymalizacji pod kątem przyszłego pozycjonowania.

Pierwsze miejsce w wyszukiwarce otrzymuje przeciętnie ponad 55 proc. kliknięć internautów. Pierwsza piątka wyświetlanych wyników to w sumie ponad 88 proc. Strona internetowa pokazująca się na wysokich pozycjach wyników wyszukiwania Google uważana jest przez internautów za najbardziej wiarygodną i godną zaufania. Warto zatem wdrożyć działania z zakresu SEO, by osiągać tak wysokie pozycje.

Dlaczego warto wdrożyć pozycjonowanie?

Internet to dynamiczne medium, które stale się zmienia. Wraz z nim zmieniają się również oczekiwania i przyzwyczajenia internautów. Efektywność Twojego e-biznesu zależy od stopnia, w jakim podążasz (lub nie) za tymi zmianami. Z tego powodu warto na bieżąco analizować osiągane wyniki, ale również trendy panujące w internecie, czy działania podejmowane przez konkurencję. Usługa pozycjonowania powinna być traktowana jako istotny element strategii promocji internetowej dla każdej firmy.

Sprawna optymalizacja strategii działania wzbogacona o wnioski wyciągnięte z analiz, pozwala utrzymać wysoki poziom konwersji i wyprzedzić konkurencję, która nie zawsze nadąża za zmianami na rynku.

Co oferujemy

  • Zwiększenie ilości potencjalnych klientów Twojego sklepu.
  • Modyfikacja struktury sklepu oraz treści w nim zawartych, tak by podnieść Twoją pozycję w wyszukiwarkach.
  • Optymalizacja kodu źródłowego Twojego sklepu.
  • Przyspieszenie wczytywania sklepu na urządzeniach mobilnych.
  • Skuteczne pozyskiwanie linków w serwisach zewnętrznych.
Zapytaj o ofertę