ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Pozycjonowanie stron internetowych

"Bądź widoczny w wyszukiwarkach internetowych. Pozwól odnaleźć się potencjalnym klientom."

Pozycjonowanie jest kompleksową usługą. Jej celem jest wypromowanie strony internetowej na najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania dla wskazanych wyrażeń kluczowych. Dla klientów z całego świata wyszukiwarki internetowe są najważniejszym źródłem informacji o produktach, usługach i markach.

Paweł Korniak
Paweł Korniak
Specjalista ds. e-marketingu
Porozmawiajmy

Pierwsza strona Google, pierwsza dziesiątka wyników, pierwsza trójka wyświetleń to cel, do którego dążymy. Dlaczego?

Pozycjonowanie to suma złożonych działań, których celem jest zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania. W szerszej perspektywie oznacza to, że strona będzie utrzymywała się na wysokiej pozycji stabilnie. Pierwsze miejsce w wyszukiwarce zgarnia przeciętnie ponad 55 proc. kliknięć, natomiast pierwsza piątka wyświetlanych wyników w sumie ponad 88 proc. Wzrost widoczności witryny powoduje zintensyfikowanie jej autentyczności w oczach użytkowników. Strona internetowa, która pojawia się na jednej z pierwszych pozycji w wynikach wyszukiwania, uważana jest przez internautów za wiarygodną i godną zaufania. I to właśnie na uzyskanie takiego efektu ukierunkowujemy nasze działania w ramach usługi, jaką jest pozycjonowanie.

Jak to robimy?

Usługę pozycjonowania rozpoczynamy od przeprowadzenia audytu SEO, który jest dokładną analizą strony pod kątem wyszukiwarek internetowych. Na podstawie otrzymanych wniosków opracowujemy strategię przyszłych działań i dobieramy słowa kluczowe. Decyzję dotyczącą wyboru typu pozycjonowania (szerokie vs. tradycyjne) podejmujemy wraz z Klientem. Pomagamy również w wyborze wyszukiwarki, której środowisko będzie najkorzystniejsze dla działań prowadzonych na stronie i poza nią. Specjalizujemy się w pozycjonowaniu w Google – najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej w Polsce i na świecie, ale pracujemy również na innych, mniej znanych.

Dokonujemy rejestracji strony w wyszukiwarkach, aktualizując posiadane przez nie informacje na temat serwisu. Optymalizację strony przeprowadzamy zarówno pod kątem merytorycznym, jak i technicznym. Stale kontrolujemy ten proces oraz monitorujemy uzyskane wyniki pozycjonowania za pomocą precyzyjnych i łatwych w obsłudze aplikacji. Pozyskujemy tylko linki wysokiej jakości – prowadzą do strony Klienta z zaufanych witryn o zbliżonej tematyce.

Prace prowadzimy jedynie na sprawdzonych narzędziach (m.in. SurferSEO, Senuto) – podczas wyboru odpowiednich mamy na względzie przede wszystkim efektywność. W osiąganiu coraz lepszych wyników pomaga nam wysuwanie wniosków na każdym etapie prac. Umożliwia to bardzo szybkie przeprojektowanie założeń i ewentualną zmianę strategii lub narzędzi.

Najważniejsze korzyści

Wysoka pozycja strony w wynikach wyszukiwania wpływa bezpośrednio na ruch. Zwiększona częstotliwość wizyt na stronie przekłada się na pozyskiwanie nowych klientów, czego konsekwencją jest znaczący wzrost sprzedaży, umocnienie charakteru transakcyjnego marki lub realizacja założeń wizerunkowych (w zależności od celu strategii marketingowej). Ruch na stronie widocznej w Google posiada wysoki współczynnik konwersji. Użytkownicy docierający do witryny na pierwszej karcie wyników skłonni do są wykonania działań mających konkretne znaczenie dla firmy. Może to być zarówno zakup, jak i zapisanie się do newslettera, skontaktowanie się z działem obsługi czy rejestracja konta w serwisie.

Warto mieć na uwadze, że pozyskanie ruchu naturalnego przy uwzględnieniu perspektywy czasowej i liczby użytkowników wiąże się z niewielkim kosztem. Przy maksymalnym wykorzystaniu potencjału wszystkich elementów wpływających na pozycjonowanie (SEO, link building, trust rank), jesteśmy w stanie budować stabilną pozycję strony internetowej w wyszukiwarce. Warto pamiętać o tym, że pozycjonowanie strony staje się koniecznością. Jeśli firma chce skutecznie prowadzić swoją działalność, musi zaznaczyć swoją obecność w internecie. Prowadzenie biznesu, przenosi się bowiem do przestrzeni wirtualnej. Pierwszą czynnością potencjalnego klienta jest poszukiwanie informacji o produkcie lub usłudze w sieci. Dlatego też niekorzystanie działań mających na celu budowanie rozpoznawalności marki w wyszukiwarce jest główną przyczyną odpływu klientów do konkurencyjnej firmy (strony). Wysoka pozycja witryny uzyskana w toku prowadzonych przez nas działań optymalizacyjnych sprawi, że wyszukiwarka skieruje ten typ użytkowników na stronę naszego Klienta.

Wbrew powszechnym opiniom pozycjonowanie nie jest usługą dedykowaną firmom z dużym budżetem, które prowadzą najczęściej działania na szeroką skalę. Stosowanie tego typu rozwiązań zaleca się również mniejszym firmom z ograniczonym budżetem.

Co oferujemy?

  • Znaczne zwiększenie ilości i jakości ruchu na stronie internetowej. Działania będące komponentami usługi ukierunkowane są na generowanie wizyt użytkowników najbardziej skłonnych do pozostania stałymi odbiorcami marki.
  • Pozyskiwanie wartościowych linków odsyłających do pozycjonowanej witryny w ramach prac wchodzących w zakres pozycjonowania (link building).
  • Audyt SEO, którego wyniki stanowią bazę wyjściową wdrażanych rozwiązań optymalizacyjnych. Analiza obejmuje nie tylko elementy na stronie (on-site), ale dotyczy również tego co dzieje się poza nią (off-site).
  • Wsparcie w projektowaniu struktury witryny internetowej, zoptymalizowanie jej zawartości i kodu źródłowego oraz właściwe dopasowanie treści, które jest niezbędne do osiągnięcia zakładanej pozycji w wyszukiwarce.
  • Pomoc w wyborze wyszukiwarki, a także fraz kluczowych w oparciu o najskuteczniejsze na rynku narzędzia (m.in.: Senuto, SEMSTORM, Answer The Public).
  • Przygotowanie treści zawierających frazy kluczowe. W ramach towarzyszącej pozycjonowaniu usługi SEO Copywriting tworzymy teksty, które odpowiadają oczekiwaniom użytkowników i wspomagają prace optymalizacyjne.
  • Dostosowanie witryny pod urządzenia mobilne – co jest obecnie już koniecznością w kontekście pozycjonowania.
  • Indywidualnego opiekuna, który jest kierownikiem projektu odpowiadającym za koordynowanie wszystkich działań wchodzących w zakres usługi i doradcą marketingowym naszego Klienta.

Zobacz pełną ofertę działań związanych z pozycjonowaniem

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas