Pobierz bezpłatny poradnikJak efektywnie wdrożyć system klasy PIM

Tagi

Tag: e-commerce Znaleziono 7 pasujących wyników.
Wyniki zostały podzielone na kategorie.
Wybierz wiersz z nazwą interesującej Cię kategorii, aby zobaczyć wyniki wyszukiwania. Ponowne kliknięcie w ten wiersz anuluje przeglądanie wyników.
Wiedza e-Commerce - nasze publikacje (7) zwiń
Dług technologiczny, termin ukuty przez Warda Cunninghama, jednego z twórców metodyki programowania ekstremalnego (Extreme Programming), odnosi się do kosztu dodatkowego wysiłku potrzebnego ...
Więcej o: Zarządzanie technologią w e-Commerce: Jak uniknąć pułapki długu technologicznego?
Czarny Piątek, czyli znany wszystkim Black Friday przypadający na ostatni piątek listopada jest czymś więcej niż tylko wyznacznikiem rozpoczęcia sezonu świątecznego i związanym z nim ...
Więcej o: Jak przygotować swój e-Commerce na Black Friday? Trendy i wyzwania
Strona główna to niejako wizytówka Twojego sklepu internetowego. Dla części z odwiedzających będzie to pierwszy punkt styku z Twoim e-commerce.  Użytkownik odwiedzając ją powinien: ...
Więcej o: 11 pomysłów na uzyskanie większej liczby konwersji ze strony głównej
Aby osiągnąć sukces w e-commerce należy zapewnić klientom dostęp do ich ulubionych metod płatności czy wysyłki, budować pozytywne doświadczenia wśród użytkowników. Kreować swoją ...
Więcej o: Narzędzia i wtyczki w e-commerce
W środowisku e-commerce rozwiązania typu headless są popularne już od kilku lat, jednak wiele firm stosowało tę architekturę, zanim jeszcze została zdefiniowana jako headless. W artykule ...
Więcej o: Wdrożenie Headless e-commerce - 7 rzeczy, na które powinieneś zwrócić uwagę
Wraz ze wzrostem zainteresowania konsumentów zakupami online rośnie także zainteresowanie prowadzeniem biznesu skupionego wokół e-commerce. Sprawia to, że sprzedawcy, chcąc zdobyć swój ...
Więcej o: E-commerce - co nowego? Trendy i wyzwania na 2023 rok
Zmiany dotyczą głównie sposobu prezentowania opinii, zmian w zakresie informowania o przecenach czy zasad rozpatrywania reklamacji. Jedną z ważniejszych kwestii jest również naniesienie ...
Więcej o: 2023 rokiem zmian prawnych w e-commerce

Klienci o nas

Damian Sobaszek

E-commerce Manager GT GROUP Tomaszek sp. z o.o.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Ideo Sp. z o.o. i jej efektów. (…) Oferta Ideo spełnia wszystkie nasze wymagania dotyczące stabilności działania, terminowości, dobrego kontaktu i wsparcia technicznego.

Maciej Kowalewski

Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland

Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.

Sonia Kondratowicz

Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska

Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednoczenie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.

Ewa Usowicz

Dyrektor Działu Serwisów Informacyjnych Wolters Kluwer Sp. z o.o.

Solidny produkt, profesjonalna obsługa oraz kompetentne wsparcie technologiczne to cechy współpracy z Ideo Sp. z o.o. Klasa zespołu projektowego widoczna jest także w doradztwie merytorycznym.

Mariusz Nowak

E-commerce and Omnichannel Strategy Director w Black Red White S.A.

Ideo Software House jest partnerem, który doskonale zna i odpowiada na potrzeby współczesnego rynku e-commerce. (..) W dotychczasowej współpracy cenimy sobie duże zaangażowanie, kreatywne podejście oraz elastyczną ofertę odpowiadającą potrzebom specyfiki firmy i branży meblarskiej.

Andrzej Jackiewicz

Managing Director Europe&Middle East Costa Coffee

Z całą pewnością polecamy firmę Ideo, jako rzetelnego kontrahenta. Oferuje nowoczesne rozwiązania, przy jednoczesnym sprawnym dostosowywaniu ich do indywidualnych potrzeb.

Piotr Wrześniewski

CEO & Founder, Prezes Zarządu iParts Sp. z o.o.

Terminowość, fachowość oraz rzetelność to cechy, którymi można scharakteryzować pracowników w tej firmie.