Pobierz checklistę PADMasz e-commerce? Sprawdź obowiązki wynikające z Polskiego Aktu Dostępności (PAD)

SmartPrice

Pierwsze na rynku narzędzie do dynamicznego
ustalania cen, które może absolutnie wszystko.

Pricing to podstawa w e-commerce
Twoja cena jest za wysoka? Nie sprzedasz. Za niska? Nie zarobisz.

Dlaczego SmartPrice?

Analizy pokazały, że nasi klienci często korzystają z osobnych rozwiązań do monitoringu cen konkurencji, ustalania wysokości cen (w tym promocji i marż) oraz zarządzania dostępnością magazynową.
W takich warunkach zarządzanie ofertą cenową jest utrudnione
i może oznaczać niższą marżę, szczególnie w przypadku e-commerce omnichannel.

Właśnie dlatego opracowaliśmy SmartPrice – autorski system, który centralizuje dane i pozwala elastycznie ustalać reguły cenowe. Stanowi centrum, które harmonijnie łączy informacje o produktach, cenach i stanach magazynowych i rozsyła je pomiędzy systemami ERP a różnymi kanałami sprzedaży. Dzięki SmartPrice będziesz w jednym miejscu ustalać zróżnicowanie cenowe (promocje, rabaty, marże) dla różnych kanałów, uwzględniając dowolne zmienne, np. przedziały czasowe.

monitorowanie cen
SmartPrice pozwoli Ci:
Precyzyjnie łączyć ceny, promocje, rabaty i marże z dostępnością produktów
Rejestrować koszty operacyjne i zarządzać cenami netto-netto itd.
Automatyzować procesy aktualizacji cen w czasie rzeczywistym 
Efektywnie zarządzać stanami magazynowymi i uwzględniać je przy ustalaniu cen
Automatyzować składanie zamówień w najbardziej optymalnym momencie
Centralnie zarządzać ofertą cenową wielu kanałów sprzedaży w jednym miejscu
Szybko i dokładnie obliczać faktyczny koszt nabycia towarów
Automatyzować procesy aktualizacji cen w czasie rzeczywistym 

 

 

 

Repricing to potęga
Ale tylko na własnych zasadach.
Koniec z ograniczeniami narzucanymi przez gotowe rozwiązania

analiza biznesowa, monitorowanie cen

Jak działa SmartPrice?

Wszystko zaczyna się od bieżącego monitoringu cen konkurencji. SmartPrice pobiera aktualne ceny z rynku dzięki integracji z zewnętrznym systemem (np.LivePrice). Następny krok to repricing, ale w zupełnie nowym wymiarze. Wartości zostają przetworzone za pomocą algorytmów AI, uwzględniających marżę, dostępność czy okresowe promocje.

Gdzie jest różnica? SmartPrice daje Ci możliwość pełnej customizacji w zakresie repricingu. Możesz wykorzystać dodatkowe źródła danych i implementować dowolne scenariusze i automatyzacje cen. W SmartPrice zasilasz swój e-commerce algorytmami, do których nigdy nie będzie miała dostępu Twoja konkurencja. Algorytmy cenowe na wyłączność to krok milowy w zakresie zarządzania strategią cenową.

Case_SmartPrice

 

 

 

 

Integruj systemy sprzedaży i wygrywaj w omnichannel

 

 

SmartPrice jest dla Ciebie, jeśli:
Prowadzisz sprzedaż wielokanałową (np. B2B + B2C + Allegro + Empik + Erli + wiele innych)
Chcesz automatyzować ceny w zależności od kanału sprzedaży i stanu magazynowego
Definiujesz ceny w złożony sposób i chcesz nimi elastycznie zarządzać
Twój biznes się rozwija – chcesz go skalować i mieć pod pełną kontrolą rentowność i marżowość
W Twojej branży liczy się szybka reakcja i uwzględnianie okienek czasowych
Korzystasz z rozwiązania do dynamicznego śledzenia cen, ale to dla Ciebie za mało
Zależy Ci na narzędziu, które elastycznie dopasujesz do potrzeb swojego biznesu
Chcesz zdobyć przewagę dzięki algorytmom cenowym, z których korzystasz tylko Ty
Porozmawiajmy o tym, jak
zwiększysz swoje zyski dzięki SmartPrice
Napisz do nas

Twoje ceny, Twoje magazyny, Twoje zasady
Poznaj wybrane funkcjonalności systemu SmartPrice i korzystaj z dedykowanych funkcji na życzenie

W zakresie integracji systemów sprzedaży

 

  • Automatyczna synchronizacja cen i stanów magazynowych między SmartPrice a innymi systemami (np. Baselinker, Allegro, dowolny inny system e-commerce)
  • Automatyczna dezaktywacja / aktywacja aukcji na Allegro z uwzględnieniem stanów magazynowych
  • Pobieranie zamówień z systemów OMS (np. Baselinkera)

 

integracja systemów sprzedażowych

 

automatyzacja sprzedaży

W zakresie automatyzacji procesów sprzedażowych

 

  • Grupowa obsługa reguł kalkulacji cen i możliwość masowych importów cen
  • Mechanizm automatycznego kontrolowania cen (zabezpiecza przed sprzedażą poniżej kosztów zakupu)
  • Opcja przypisywania czynników kosztotwórczych per produkt (np. koszt pakowania, prowizja)
  • Możliwość uwzględnienia kosztów transportu przy kalkulacji cen w różnych kanałach sprzedaży
  • Łatwa konfiguracja zarządzania promocjami i automatyczne kontrolowanie cen


W zakresie obsługi magazynu

 

  • Automatyczne składanie zamówień produktów o wysokiej rotacji (minimalizowanie kosztów przetwarzania)
  • Synchronizacja z hurtowniami, w tym bieżąca analiza stanów magazynowych na podstawie danych od dostawców
  • Możliwość obsługi magazynów zewnętrznych (dropshipping)

 

obsługa magazynu z systemu

SmartPrice – najczęściej zadawane pytania

Co to jest SmartPrice?
SmartPrice to pierwsze na rynku narzędzie do dynamicznego ustalania cen, które centralizuje zarządzanie polityką cenową i magazynową w jednym miejscu. Umożliwia automatyczną synchronizację cen i stanów magazynowych, optymalizację marż oraz inteligentne dostosowywanie strategii cenowej w zależności od warunków rynkowych.
Większość dostępnych systemów pricingowych oferuje podstawowy monitoring cen i prosty repricing, bazujący na gotowych regułach, do których dostęp ma również konkurencja. SmartPrice idzie o krok dalej – umożliwia pełną customizację strategii cenowej, wykorzystanie autorskich algorytmów AI i integrację z różnymi źródłami danych. Dodatkowo centralizuje całą politykę cenową, eliminując konieczność korzystania z wielu rozwiązań do zarządzania cenami, magazynami i zamówieniami.

SmartPrice pozwala:

  • utrzymywać konkurencyjne ceny, jednocześnie dbając o marżowość,
  • automatycznie dostosowywać ceny na podstawie kosztów zakupu, dostępności produktów i działań konkurencji,
  • synchronizować ceny we wszystkich kanałach sprzedaży w czasie rzeczywistym,
  • zarządzać cenami w sposób elastyczny, uwzględniając różne strategie rabatowe, promocje oraz czynniki kosztotwórcze (np. koszty transportu),
  • automatycznie składać zamówienia na produkty o wysokiej rotacji, minimalizując koszty magazynowania.

SmartPrice obsługuje szeroki zakres integracji, m.in. z:

  • platformami sprzedażowymi i marketplace’ami (Allegro, Empik, Erli),
  • systemami zarządzania sprzedażą i magazynami (BaseLinker, Pimcore, Navireo, SellPander),
  • systemami do monitorowania cen (LivePrice),
  • systemami e-commerce (np. Edito, dowolne inne platformy B2B i B2C),
  • systemami OMS do zarządzania zamówieniami.

Klienci o nas

Damian Sobaszek

E-commerce Manager GT GROUP Tomaszek sp. z o.o.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Ideo Sp. z o.o. i jej efektów. (…) Oferta Ideo spełnia wszystkie nasze wymagania dotyczące stabilności działania, terminowości, dobrego kontaktu i wsparcia technicznego.

Maciej Kowalewski

Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland

Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.

Ewa Usowicz

Dyrektor Działu Serwisów Informacyjnych Wolters Kluwer Sp. z o.o.

Solidny produkt, profesjonalna obsługa oraz kompetentne wsparcie technologiczne to cechy współpracy z Ideo Sp. z o.o. Klasa zespołu projektowego widoczna jest także w doradztwie merytorycznym.

Mariusz Nowak

E-commerce and Omnichannel Strategy Director w Black Red White S.A.

Ideo Software House jest partnerem, który doskonale zna i odpowiada na potrzeby współczesnego rynku e-commerce. (..) W dotychczasowej współpracy cenimy sobie duże zaangażowanie, kreatywne podejście oraz elastyczną ofertę odpowiadającą potrzebom specyfiki firmy i branży meblarskiej.

Sonia Kondratowicz

Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska

Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednocześnie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.

Andrzej Jackiewicz

Managing Director Europe&Middle East Costa Coffee

Z całą pewnością polecamy firmę Ideo, jako rzetelnego kontrahenta. Oferuje nowoczesne rozwiązania, przy jednoczesnym sprawnym dostosowywaniu ich do indywidualnych potrzeb.

Piotr Wrześniewski

CEO & Founder, Prezes Zarządu iParts Sp. z o.o.

Terminowość, fachowość oraz rzetelność to cechy, którymi można scharakteryzować pracowników w tej firmie.

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×