
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Checklista e-commerce
Diabeł tkwi w szczegółach. Brak rzetelnej analizy i dokładnego przygotowania może położyć się cieniem na Twoim przyszłym biznesie.

Wielu przedsiębiorców wychodzi z założenia, że sklep trzeba najpierw założyć, a dopiero potem można troszczyć się o jego funkcjonalności. Niestety jest to zła droga.
Rozważając założenie sklepu internetowego sprzedawcy bardzo często skupiają się wyłącznie na pomyśle. Bez analizy konkurencji, oferty, potrzeb klientów czy perspektyw rozwoju podejmowana jest decyzja odnośnie rozpoczęcia nowego biznesu. Takie podejście prędzej czy później kończy się fiaskiem, a zamiast sukcesu w biznesie osiągany jest wysoki poziom stresu i straty finansowe.
Dla rozważających założenie własnego sklepu (ale i początkujących w tym biznesie) przygotowaliśmy mini poradnik „Checklista sprawnego e-commerce”. Ułatwi on dokonanie rzetelnej oceny przygotowania. Wyróżni mocne elementy oraz wskaże te obszary, które wymagają korekty lub podjęcia dodatkowych działań.
Staraliśmy się, by poruszał wszystkie obszary sprawnie funkcjonującego sklepu, zaczynając od oferty, rynku, poprzez sprawy finansowe, a nawet oprogramowanie czy promocję. To kompendium wiedzy zarówno dla panujących rozpoczęcie przygody z e-commerce, jak i dla obecnych właścicieli sklepów internetowych.
Pobierz plik PDF: Checklista e-commerce
„Przewiduję, że na koniec 2020 roku udział e-commerce w ujęciu globalnym powinien już stanowić 15%. Z dynamiką wzrostu rok do roku na poziomie 24%. Warto podkreślić, że aż 2/3 internautów dokonało zakupów online w 2017 roku.”