
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Zwiększanie sprzedaży
"Nawet najlepiej zaprojektowana platforma sprzedażowa sama w sobie nie gwarantuje sukcesu."
Pomagamy optymalizować procesy w e-commerce i dostarczamy narzędzia usprawniające obsługę sklepów. Nasze usługi podnoszą poziom sprzedaży, umacniając tym samym pozycję biznesową naszych Klientów. Sprzedaż online rządzi się swoimi prawami –znamy metody, które zwiększają zyski i angażują konsumentów.

Nie ulega wątpliwości, że zwiększenie sprzedaży w e-commerce wymaga od właścicieli sklepów korzystania z najnowszych rozwiązań. Miejscem, którego nie sposób pominąć podczas prowadzenia biznesu online jest wyszukiwarka. To tutaj użytkownik Google (ale też innych wyszukiwarek – Google jest najpopularniejszą w Polsce) staje się potencjalnym klientem. Dzisiaj sprzedaż wynika z inicjatywy klienta, który nadaje kierunek i tempo komunikacji w całym procesie. Uzyskanie szczegółowych informacji o firmie, produktach i usługach jest bardzo łatwe. Co więcej, wszystko dzieje się szybko, a więc ogromne znaczenie ma reagowanie w czasie rzeczywistym na zdarzenia, szybkie odpowiadanie na potrzebę, ale we właściwym dla klienta czasie. Moment zakwalifikowania internauty w leada sprzedażowego, a następnie w klienta, poprzedzają kampanie reklamowe, działania skupione na uzyskaniu wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania czy też badania użyteczności.
Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Przede wszystkim skierować konsumenta na właściwą drogę, co bez widoczności w Internecie będzie wręcz niemożliwe. Konieczna będzie również analiza ścieżki zakupowej klienta i określenie problemów, które napotyka oraz szczegółowa diagnoza konkurencyjnych witryn.
Co oferujemy?
Nie ma znaczenia, jak dobre efekty osiągasz - zawsze jest coś, co można zrobić lepiej. |
Sklepy internetowe są różne. Jedne dysponują rozbudowanym asortymentem, inne kierują ofertę na rynek lokalny. Polski e-commerce jest obecny również na rynku międzynarodowym – europejskim i światowym. Naszym zadaniem jest dopasować rozwiązanie odpowiadające potrzebom Klienta. W tym celu korzystamy z następujących metod zwiększania sprzedaży:
- Pozycjonowanie szerokie, czyli na tzw. długi ogon – ten typ pozycjonowania sklepów internetowych generuje wyższą jakość ruchu i niski współczynnik odrzuceń.
- Reklama w Google (np. Google Zakupy, Reklama Gmail) – prowadzimy zaawansowane kampanie w systemie reklamowym Google Ads.
- Reklama w social media – tworzymy i realizujemy kampanie promocyjne i wizerunkowe w mediach społecznościowych.
- Remarketing – prowadzimy działania, które wydłużają proces sprzedażowy, skłaniając klienta do powrotu na ścieżkę zakupową.
- Badanie użyteczności – przeprowadzamy kompleksową analizę witryny sklepu internetowego i zachowań użytkowników.
- Narzędzia wparcia sprzedaży – korzystamy z rozwiązań, które przyczyniają się do zwiększania sprzedaży sklepu online.
Najważniejsze korzyści
Narzędzia wsparcia sprzedaży dają wiele możliwości wyróżnienia produktów i usług na tle konkurencji. Dzięki temu osiąganie zakładanych celów i optymalizowanie procesów biznesowych jest znaczenie łatwiejsze.
Poprzez działania reklamowe prowadzone na szeroką skalę, jesteśmy w stanie skutecznie pozyskiwać nowych klientów i generować ruch na stronie sklepu. Korzystanie z remarketingu pozwala ratować porzucone koszyki – a programy lojalnościowe i motywacyjne podnosić wielkość i wartość sprzedaży. Działania optymalizacyjne prowadzone przez naszych specjalistów w obrębie witryny usprawnią jej funkcjonowanie i wpłyną na widoczność w wyszukiwarce. Z nami nie tylko zwiększysz sprzedaż, ale zbudujesz obraz marki, która idzie z duchem czasu, słucha swoich klientów i zna ich potrzeby.
Jak pracujemy?
Analiza rynku, konkurencji i wreszcie szczegółowa diagnoza wszystkich płaszczyzn działania firmy – to punkt wyjściowy naszych działań w e-commerce na rzecz marek, które chcą sprzedawać skuteczniej. Przeprowadzamy badania, dzięki którym poznajemy konkurencyjne serwisy. Przedmiotem obserwacji naszych specjalistów jest ścieżka zakupowa klientów. Analiza zachowań i odczuć klienta daje możliwości skonstruowania witryny użytecznej lub optymalizacji dotychczasowych działań. Ma to na celu poprawę współczynnik konwersji.
W ramach usługi zwiększania sprzedaży prowadzimy działania z zakresu:
- Pozycjonowania sklepów internetowych (tradycyjne i long tail).
- Pozyskiwania nowych klientów.
- Wdrażania najnowszych technologii i form komunikacji z klientem.
- Działań w ramach programów partnerskich.
- Ulepszania metod angażowania konsumentów.
- Budowania trwałych relacji z klientami.
- Całościowej obsługi sklepów online.
Jakie narzędzia wykorzystujemy?
Usługi, które oferujemy połączone są z fachowym wsparciem i doradztwem naszych specjalistów. Przykładamy dużą wagę do zapewniania warunków, dzięki którym każdy biznes będzie rósł jeszcze szybciej – proponowane przez nas narzędzia realnie przyczyniają się do wzrostu obrotów, lojalności klientów oraz do szybszego rozwoju biznesu. Sięgamy tylko po te rozwiązania, które realnie wspomagają procesy sprzedażowe współpracujących z nami Klientów. Wśród najczęściej wykorzystywanych przez nas narzędzi są:
- Programy lojalnościowe – budujemy relacje z klientami, które prowadzą do długotrwałego zaangażowania.
- Programy partnerskie – pomagamy w wyborze najkorzystniejszego programu, promując sklepy internetowe i ich ofertę.
- Aplikacje wspierające obsługę klientów – wspieramy w wyborze i wdrażamy rozwiązania usprawniające obsługę.
- Platforma Google Merchant Center – tworzymy i obsługujemy kampanie produktowe w Google.
- Kampanie promocyjne – prowadzimy działania reklamowe w social media oraz wyszukiwarkach z wykorzystaniem Google Ads.
- Rekomendacje zakupowe – jesteśmy wszędzie tam, gdzie potencjalni klienci potrzebują opinii na temat produktów.
- Aktywizacja porzuconych koszyków – skutecznie ratujemy porzucone koszyki zakupowe, zachęcając klienta do powrotu na stronę sklepu.
- Szkolenia i warsztaty – nasi specjaliści ds. e-commerce dzielą się swoją wiedzą i pomagają firmom sprawnie poruszać się w branży.
- Badania użyteczności sklepu – usprawnimy funkcjonalności strony z myślą o wygodzie użytkowników.
- Platformy Inteligentnego Wspomagania e-Handlu – analizujemy strukturę strony oraz badamy konkurencję i rynek.
- Systemy wspomagające cross selling i upselling – zwiększamy poziom sprzedaży oferując klientowi produkt uzupełniający zakupy lub produkt o większej wartości.