Zwiększanie sprzedaży

"Nawet najlepiej zaprojektowana platforma sprzedażowa sama w sobie nie gwarantuje sukcesu."

Pomagamy optymalizować procesy w e-commerce i dostarczamy narzędzia usprawniające obsługę sklepów. Nasze usługi podnoszą poziom sprzedaży, umacniając tym samym pozycję biznesową naszych Klientów. Sprzedaż online rządzi się swoimi prawami –znamy metody, które zwiększają zyski i angażują konsumentów.

Wojciech Szymański
Wojciech Szymański
Dyrektor działu Marketingu Internetowego
Darmowa konsultacja

Nie ulega wątpliwości, że zwiększenie sprzedaży w e-commerce wymaga od właścicieli sklepów korzystania z najnowszych rozwiązań. Miejscem, którego nie sposób pominąć podczas prowadzenia biznesu online jest wyszukiwarka. To tutaj użytkownik Google (ale też innych wyszukiwarek – Google jest najpopularniejszą w Polsce) staje się potencjalnym klientem. Dzisiaj sprzedaż wynika z inicjatywy klienta, który nadaje kierunek i tempo komunikacji w całym procesie. Uzyskanie szczegółowych informacji o firmie, produktach i usługach jest bardzo łatwe. Co więcej, wszystko dzieje się szybko, a więc ogromne znaczenie ma reagowanie w czasie rzeczywistym na zdarzenia, szybkie odpowiadanie na potrzebę, ale we właściwym dla klienta czasie. Moment zakwalifikowania internauty w leada sprzedażowego, a następnie w klienta, poprzedzają kampanie reklamowe, działania skupione na uzyskaniu wysokiej pozycji strony w wynikach wyszukiwania czy też badania użyteczności.

Jak zwiększyć sprzedaż w e-commerce? Przede wszystkim skierować konsumenta na właściwą drogę, co bez widoczności w Internecie będzie wręcz niemożliwe. Konieczna będzie również analiza ścieżki zakupowej klienta i określenie problemów, które napotyka oraz szczegółowa diagnoza konkurencyjnych witryn.

Co oferujemy?

Sklepy internetowe są różne. Jedne dysponują rozbudowanym asortymentem, inne kierują ofertę na rynek lokalny. Polski e-commerce jest obecny również na rynku międzynarodowym – europejskim i światowym. Naszym zadaniem jest dopasować rozwiązanie odpowiadające potrzebom Klienta. W tym celu korzystamy z następujących metod zwiększania sprzedaży:

  • Pozycjonowanie szerokie, czyli na tzw. długi ogon – ten typ pozycjonowania sklepów internetowych generuje wyższą jakość ruchu i niski współczynnik odrzuceń.
  • Reklama w Google (np. Google Zakupy, Reklama Gmail) – prowadzimy zaawansowane kampanie w systemie reklamowym Google Ads.
  • Reklama w social media – tworzymy i realizujemy kampanie promocyjne i wizerunkowe w mediach społecznościowych.
  • Remarketing – prowadzimy działania, które wydłużają proces sprzedażowy, skłaniając klienta do powrotu na ścieżkę zakupową.
  • Badanie użyteczności – przeprowadzamy kompleksową analizę witryny sklepu internetowego i zachowań użytkowników.
  • Narzędzia wparcia sprzedaży – korzystamy z rozwiązań, które przyczyniają się do zwiększania sprzedaży sklepu online.

Najważniejsze korzyści

Narzędzia wsparcia sprzedaży dają wiele możliwości wyróżnienia produktów i usług na tle konkurencji. Dzięki temu osiąganie zakładanych celów i optymalizowanie procesów biznesowych jest znaczenie łatwiejsze.

Poprzez działania reklamowe prowadzone na szeroką skalę, jesteśmy w stanie skutecznie pozyskiwać nowych klientów i generować ruch na stronie sklepu. Korzystanie z remarketingu pozwala ratować porzucone koszyki – a programy lojalnościowe i motywacyjne podnosić wielkość i wartość sprzedaży. Działania optymalizacyjne prowadzone przez naszych specjalistów w obrębie witryny usprawnią jej funkcjonowanie i wpłyną na widoczność w wyszukiwarce. Z nami nie tylko zwiększysz sprzedaż, ale zbudujesz obraz marki, która idzie z duchem czasu, słucha swoich klientów i zna ich potrzeby.

Jak pracujemy?

Analiza rynku, konkurencji i wreszcie szczegółowa diagnoza wszystkich płaszczyzn działania firmy – to punkt wyjściowy naszych działań w e-commerce na rzecz marek, które chcą sprzedawać skuteczniej. Przeprowadzamy badania, dzięki którym poznajemy konkurencyjne serwisy. Przedmiotem obserwacji naszych specjalistów jest ścieżka zakupowa klientów. Analiza zachowań i odczuć klienta daje możliwości skonstruowania witryny użytecznej lub optymalizacji dotychczasowych działań. Ma to na celu poprawę współczynnik konwersji.

W ramach usługi zwiększania sprzedaży prowadzimy działania z zakresu:

  • Pozycjonowania sklepów internetowych (tradycyjne i long tail).
  • Pozyskiwania nowych klientów.
  • Wdrażania najnowszych technologii i form komunikacji z klientem.
  • Działań w ramach programów partnerskich.
  • Ulepszania metod angażowania konsumentów.
  • Budowania trwałych relacji z klientami.
  • Całościowej obsługi sklepów online.

Jakie narzędzia wykorzystujemy?

Usługi, które oferujemy połączone są z fachowym wsparciem i doradztwem naszych specjalistów. Przykładamy dużą wagę do zapewniania warunków, dzięki którym każdy biznes będzie rósł jeszcze szybciej – proponowane przez nas narzędzia realnie przyczyniają się do wzrostu obrotów, lojalności klientów oraz do szybszego rozwoju biznesu. Sięgamy tylko po te rozwiązania, które realnie wspomagają procesy sprzedażowe współpracujących z nami Klientów. Wśród najczęściej wykorzystywanych przez nas narzędzi są:

  • Programy lojalnościowe – budujemy relacje z klientami, które prowadzą do długotrwałego zaangażowania.
  • Programy partnerskie – pomagamy w wyborze najkorzystniejszego programu, promując sklepy internetowe i ich ofertę.
  • Aplikacje wspierające obsługę klientów – wspieramy w wyborze i wdrażamy rozwiązania usprawniające obsługę.
  • Platforma Google Merchant Center – tworzymy i obsługujemy kampanie produktowe w Google.
  • Kampanie promocyjne – prowadzimy działania reklamowe w social media oraz wyszukiwarkach z wykorzystaniem Google Ads.
  • Rekomendacje zakupowe – jesteśmy wszędzie tam, gdzie potencjalni klienci potrzebują opinii na temat produktów.
  • Aktywizacja porzuconych koszyków – skutecznie ratujemy porzucone koszyki zakupowe, zachęcając klienta do powrotu na stronę sklepu.
  • Szkolenia i warsztaty – nasi specjaliści ds. e-commerce dzielą się swoją wiedzą i pomagają firmom sprawnie poruszać się w branży.
  • Badania użyteczności sklepu – usprawnimy funkcjonalności strony z myślą o wygodzie użytkowników.
  • Platformy Inteligentnego Wspomagania e-Handlu – analizujemy strukturę strony oraz badamy konkurencję i rynek.
  • Systemy wspomagające cross selling i upselling – zwiększamy poziom sprzedaży oferując klientowi produkt uzupełniający zakupy lub produkt o większej wartości.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×

Klienci o nas