-
Firma
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Systemy PLM
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Cross-border Solutions
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Grupa Kapitałowa Farmacol jest wiodącym dystrybutorem farmaceutycznym w naszym kraju. Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Farmacol jest sprzedaż hurtowa i detaliczna artykułów: farmaceutycznych, medycznych oraz kosmetyków, środków higienicznych oraz suplementów diety.
Zadania i cele
W ramach projektu przeanalizowaliśmy i zbudowaliśmy od nowa serwis internetowy Grupy Kapitałowej Farmacol. Skonsolidowany serwis Grupy dostępny jest pod adresem www.farmacol.com.pl.
Głównym założeniem przyświecającym projektowi było podniesienie intuicyjności serwisu oraz ułatwienie interesariuszom z różnych grup docelowych dotarcia do poszukiwanych przez nich informacji. Prace na każdym etapie (począwszy od projektu architektury informacyjnej, poprzez projekt graficzny, na sposobie prezentowania treści skończywszy) były podporządkowane maksymalnemu uproszczeniu mechanizmów dostępu do treści.
W ramach zlecenia Ideo odpowiadało za analizę dotychczasowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Farmacol oraz projekt i realizację jego odświeżonej wersji.
Projekt spełnił nasze oczekiwania umożliwiając nam realizację założonych celów... |
W ramach zlecenia Ideo odpowiadało za analizę dotychczasowego serwisu oraz projekt i realizację jego odświeżonej wersji. Aby ułatwić realizację tych celów serwis został podzielony na sekcje dedykowane grupom docelowym: apteki, szpitale, dostawcy, inwestorzy oraz osoby poszukujące pracy w Grupie Farmacol. Wdrożenie obejmowało także zasilenie serwisu w treści, a także przeprowadzenie szkolenia dla pracowników odpowiedzialnych za aktualizację serwisu.
„Projekt spełnił nasze oczekiwania umożliwiając nam realizację założonych celów, w tym przede wszystkim możliwość profesjonalnej prezentacji firmy wobec szerokiego grona współpracujących z nami podmiotów i ułatwienie im dotarcia do poszukiwanych informacji oraz wsparcie budowy pożądanego wizerunku firmy. Nowy serwis ułatwił również kontakt z firmą i zapewnił wsparcie w zakresie rekrutacji nowych pracowników. Był to drugi projekt, który realizowaliśmy z firmą Ideo i - podobnie jak we wcześniejszym przypadku - został on zrealizowany terminowo i na najwyższym poziomie profesjonalnej współpracy.” - Robert Olejarczyk, Zastępca Dyrektora Marketingu, Grupa Farmacol
Główne korzyści dla Klienta
- Intuicyjny w obsłudze serwis internetowy,
- wykorzystanie strony jako aktywnego kanału komunikacji z rynkiem,
- profesjonalna prezentacja firmy wobec inwestorów i internautów,
- wsparcie budowy pożądanego wizerunku firmy oraz ogólne odświeżenie i unowocześnienie strony jako wizytówki firmy,
- wsparcie działu HR.