Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis korporacyjny Grupy Kapitałowej Farmacol

Grupa Kapitałowa Farmacol jest wiodącym dystrybutorem farmaceutycznym w naszym kraju. Podstawowym przedmiotem działalności Grupy Farmacol jest sprzedaż hurtowa i detaliczna artykułów: farmaceutycznych, medycznych oraz kosmetyków, środków higienicznych oraz suplementów diety.

Zadania i cele

W ramach projektu przeanalizowaliśmy i zbudowaliśmy od nowa serwis internetowy Grupy Kapitałowej Farmacol. Skonsolidowany serwis Grupy dostępny jest pod adresem www.farmacol.com.pl.

Głównym założeniem przyświecającym projektowi było podniesienie intuicyjności serwisu oraz ułatwienie interesariuszom z różnych grup docelowych dotarcia do poszukiwanych przez nich informacji. Prace na każdym etapie (począwszy od projektu architektury informacyjnej, poprzez projekt graficzny, na sposobie prezentowania treści skończywszy) były podporządkowane maksymalnemu uproszczeniu mechanizmów dostępu do treści.

W ramach zlecenia Ideo odpowiadało za analizę dotychczasowego serwisu internetowego Grupy Kapitałowej Farmacol oraz projekt i realizację jego odświeżonej wersji.

W ramach zlecenia Ideo odpowiadało za analizę dotychczasowego serwisu oraz projekt i realizację jego odświeżonej wersji. Aby ułatwić realizację tych celów serwis został podzielony na sekcje dedykowane grupom docelowym: apteki, szpitale, dostawcy, inwestorzy oraz osoby poszukujące pracy w Grupie Farmacol. Wdrożenie obejmowało także zasilenie serwisu w treści, a także przeprowadzenie szkolenia dla pracowników odpowiedzialnych za aktualizację serwisu.

„Projekt spełnił nasze oczekiwania umożliwiając nam realizację założonych celów, w tym przede wszystkim możliwość profesjonalnej prezentacji firmy wobec szerokiego grona współpracujących z nami podmiotów i ułatwienie im dotarcia do poszukiwanych informacji oraz wsparcie budowy pożądanego wizerunku firmy. Nowy serwis ułatwił również kontakt z firmą i zapewnił wsparcie w zakresie rekrutacji nowych pracowników. Był to drugi projekt, który realizowaliśmy z firmą Ideo i - podobnie jak we wcześniejszym przypadku - został on zrealizowany terminowo i na najwyższym poziomie profesjonalnej współpracy.” - Robert Olejarczyk, Zastępca Dyrektora Marketingu, Grupa Farmacol

Główne korzyści dla Klienta
  • Intuicyjny w obsłudze serwis internetowy,
  • wykorzystanie strony jako aktywnego kanału komunikacji z rynkiem,
  • profesjonalna prezentacja firmy wobec inwestorów i internautów,
  • wsparcie budowy pożądanego wizerunku firmy oraz ogólne odświeżenie i unowocześnienie strony jako wizytówki firmy,
  • wsparcie działu HR.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*