Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis produktowy dla marki Zamkowe

Browar Namysłów, z prawie 700 – letnią tradycją warzenia piwa, należy do najstarszych w Europie. Pierwsze informacje o nim pojawiły się już w XIV wieku. Aktualnie sprzedaż produktów, poza rynkiem krajowym, prowadzona jest do takich krajów jak Australia, Japonia czy USA.

Zadania i cele

Dla Klienta wykonany został serwis informacyjno-produktowy - www.zamkowe.com.pl. Jego nadrzędnym celem promocja i budowanie wizerunku piwa „Zamkowe”, nawiązującego do średniowiecznej historii browaru. Strona pełni również funkcję informacyjną na temat znajdujących się w tej linii produktów, historii browaru, metod produkcji piwa oraz zdobytych krajowych i międzynarodowych nagród i certyfikatów.

Zadaniem Ideo było odświeżenie layoutu serwisu, który został wzbogacony o uatrakcyjniające przekaz animacje.

Prace nad projektem obejmowały wykonanie nawiązującego do tematyki strony layoutu, z rozbudowanymi elementami animacyjnymi. Elementy graficzne zostały przygotowane z użyciem efektów przejść i transformacji.

Korespondencję grafiki z tematyką strony widać szczególnie w zakładce „historia”. Tło wokół okręgu, na którym umieszczone zostały kafelki odpowiadające faktom historycznym, dynamicznie zmienia się po najechaniu na wybrany kafelek. Historia browaru przygotowana została w sposób atrakcyjny zarówno pod względem wizualnym, jak i dźwiękowym, z wykorzystaniem lektora.

Główne korzyści dla Klienta:
  • Wyjątkowa i atrakcyjna animacja,
  • intuicyjny panel wyboru kategorii,
  • serwis w pełni dostępny na urządzeniach mobilnych,
  • funkcjonalne elementy multimedialne.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*