Działania social media dla iParts Sp. z o.o.

iParts.pl jest jednym z największych sklepów internetowych, który specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Oferta składa się z ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych, które są spotykane na polskich i europejskich drogach. Produkty te pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Bogaty asortyment, wieloletnie doświadczenie, jak i ciągły rozwój stanowią potwierdzenie pozycji lidera sklepu iParts.pl, na rynku części samochodowych.

Wszystkie transakcje w sklepie realizowane są drogą internetową. Jest to możliwe dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Poprzez wykorzystanie najnowszych technologii softwarowych i sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do zawartości całego katalogu części.

Zadania i cele

Aby zwiększyć rozpoznawalność marki, a tym samym ruch na stronie sklepu, zdecydowano się wykorzystać siłę serwisów społecznościowych, głównie Facebooka, na którym powstał oficjalny fanpage sklepu.

Dla wzmocnienia efektywności działań wdrożono kampanię na polubienia i kampanię reklamową, dodatkowo prowadzone były akcje z zakresu Real Time Marketingu. Wykorzystano między innymi wydarzenie sportowe związane z wyczynem Roberta Lewandowskiego, który w ciągu 9 minut strzelił aż 5 goli dla Bayernu Monachium. Na potrzeby RTM zmieniono logo profilu, nawiązując do piłki nożnej. Post zobaczyło łącznie 22 453 osoby.

Osiągnięte efekty
  • Dwukrotny wzrost liczby polubień (z 6 086 do 11 556) w ciągu pół roku,
  • precyzyjne dotarcie do grupy docelowej,
  • wynik dla najpopularniejszego postu to 40 polubień i 126 komentarze z zasięgu organicznego.
... a co możemy zrobić dla Ciebie ?