
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt


iParts.pl jest jednym z największych sklepów internetowych, który specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Oferta składa się z ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych, które są spotykane na polskich i europejskich drogach. Produkty te pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Bogaty asortyment, wieloletnie doświadczenie, jak i ciągły rozwój stanowią potwierdzenie pozycji lidera sklepu iParts.pl, na rynku części samochodowych.
Wszystkie transakcje w sklepie realizowane są drogą internetową. Jest to możliwe dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Poprzez wykorzystanie najnowszych technologii softwarowych i sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do zawartości całego katalogu części.
Zadania i cele
Aby zwiększyć rozpoznawalność marki, a tym samym ruch na stronie sklepu, zdecydowano się wykorzystać siłę serwisów społecznościowych, głównie Facebooka, na którym powstał oficjalny fanpage sklepu.
Dla wzmocnienia efektywności działań wdrożono kampanię na polubienia i kampanię reklamową, dodatkowo prowadzone były akcje z zakresu Real Time Marketingu. Wykorzystano między innymi wydarzenie sportowe związane z wyczynem Roberta Lewandowskiego, który w ciągu 9 minut strzelił aż 5 goli dla Bayernu Monachium. Na potrzeby RTM zmieniono logo profilu, nawiązując do piłki nożnej. Post zobaczyło łącznie 22 453 osoby.
Osiągnięte efekty
- Dwukrotny wzrost liczby polubień (z 6 086 do 11 556) w ciągu pół roku,
- precyzyjne dotarcie do grupy docelowej,
- wynik dla najpopularniejszego postu to 40 polubień i 126 komentarze z zasięgu organicznego.