
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


iParts.pl to jeden z największych sklepów internetowych, specjalizujący się w sprzedaży części samochodowych. Na ofertę składa się ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich marek samochodowych spotykanych na polskich i europejskich drogach. Produkty dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów i posiadają gwarancję jakości. Zarówno bogaty asortyment, jak i wieloletnie doświadczenie oraz ciągły rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Wszystkie transakcje realizowane w sklepie odbywają się drogą internetową. Pozwala na to zaawansowany system informatyczny bazujący na unikalnym systemie CMS Edito zintegrowanym z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.
Zadania i cele
Ponieważ iParts.pl to największy sklep internetowy w branży motoryzacyjnej, istotnym elementem strategii marketingowej stały się działania związane z kreowaniem wizerunku lidera, wręcz eksperta w branży. Aby to osiągnąć, wykorzystano content marketing, który publikowany był zarówno w obrębie serwisu, jak i w sieci.
Na stronie sklepu powstała Baza wiedzy, w której znajdują się wartościowe artykuły, zawierające przydatne dla użytkowników informacje.
Nadrzędnym celem tworzonych jest treści wsparcie pozycjonowania, a ich promocja poprzez marketing szeptany przyciaga na stronę sklepu potencjalnych klientów.
Elementem budowania wizerunku eksperta stały się publikowane w serwisach branżowych artykuły eksperckie o tematyce motoryzacyjnej, głównie w zakresie eksploatacji samochodu i rynku części zamiennych. W ten sposób sklep iParts.pl przedstawiany był jako niekwestionowany lider na rynku. Dodatkowo treści publikowane w wartościowych serwisach pozytywnie przełożyły się na prowadzone równocześnie działania z zakresu pozycjonowania.
Osiągnięte efekty
- Wzrost popularności marki,
- wzrost liczby wejść na stronę,
- pozyskanie nowych klientów,
- umocnienie relacji z klientami,
- wzrost lojalności klientów.