Marketing efektywnościowy dla iParts Sp. z o.o.

iParts.pl to jeden z największych e-sklepów, który prowadzi sprzedaż części samochodowych. W ofercie klienci mogą znaleźć ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich najbardziej znanych marek samochodowych. Artykuły dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów oraz posiadają gwarancję jakości. Rozbudowany asortyment, i wieloletnie doświadczenie oraz nieustanny rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.

Realizowane w sklepie transakcje odbywają się drogą internetową, dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Co więcej, jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.

Zadania i cele

Dla każdego sklepu internetowego priorytetem jest zwiększenie ilości dokonywanych transakcji. Aby jednak można było osiągnąć ten cel, konieczna jest realizacja związanych z nim celów szczegółowych, jak pozyskanie nowych klientów, angażowanie klientów nieaktywnych, umocnienie relacji ze stałymi klientami.

Wdrożone zostały szeroko zakrojone działania z zakresu marketingu efektywnościowego; w strategii wykorzystano kampanię e-mail marketingową związaną ze specjalnymi promocjami.

Opracowano też pakiety promocji publikowane w sklepie, obejmujące najchętniej kupowane produkty. Ponadto wdrożono funkcjonalność oferującą vouchery kwotowe dla klientów – skierowane między innymi do społeczności motoryzacyjnych.

Osiągnięte efekty
  • Wzrost ilości transakcji o ponad 40%,
  • wzrost przychodów z wykorzystaniem rabatu o ponad 40%.
     

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas