
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


iParts.pl to jeden z największych e-sklepów, który prowadzi sprzedaż części samochodowych. W ofercie klienci mogą znaleźć ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich najbardziej znanych marek samochodowych. Artykuły dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów oraz posiadają gwarancję jakości. Rozbudowany asortyment, i wieloletnie doświadczenie oraz nieustanny rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Realizowane w sklepie transakcje odbywają się drogą internetową, dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Co więcej, jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.
Zadania i cele
Dla każdego sklepu internetowego priorytetem jest zwiększenie ilości dokonywanych transakcji. Aby jednak można było osiągnąć ten cel, konieczna jest realizacja związanych z nim celów szczegółowych, jak pozyskanie nowych klientów, angażowanie klientów nieaktywnych, umocnienie relacji ze stałymi klientami.
Wdrożone zostały szeroko zakrojone działania z zakresu marketingu efektywnościowego; w strategii wykorzystano kampanię e-mail marketingową związaną ze specjalnymi promocjami.
Opracowano też pakiety promocji publikowane w sklepie, obejmujące najchętniej kupowane produkty. Ponadto wdrożono funkcjonalność oferującą vouchery kwotowe dla klientów – skierowane między innymi do społeczności motoryzacyjnych.
Osiągnięte efekty
- Wzrost ilości transakcji o ponad 40%,
- wzrost przychodów z wykorzystaniem rabatu o ponad 40%.