
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Konfiguratory produktów
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
Realizacje
- Kariera
- Kontakt


iParts.pl to jeden z największych e-sklepów, który prowadzi sprzedaż części samochodowych. W ofercie klienci mogą znaleźć ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich najbardziej znanych marek samochodowych. Artykuły dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów oraz posiadają gwarancję jakości. Rozbudowany asortyment, i wieloletnie doświadczenie oraz nieustanny rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Realizowane w sklepie transakcje odbywają się drogą internetową, dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Co więcej, jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.
Zadania i cele
Dla każdego sklepu internetowego priorytetem jest zwiększenie ilości dokonywanych transakcji. Aby jednak można było osiągnąć ten cel, konieczna jest realizacja związanych z nim celów szczegółowych, jak pozyskanie nowych klientów, angażowanie klientów nieaktywnych, umocnienie relacji ze stałymi klientami.
Wdrożone zostały szeroko zakrojone działania z zakresu marketingu efektywnościowego; w strategii wykorzystano kampanię e-mail marketingową związaną ze specjalnymi promocjami.
Opracowano też pakiety promocji publikowane w sklepie, obejmujące najchętniej kupowane produkty. Ponadto wdrożono funkcjonalność oferującą vouchery kwotowe dla klientów – skierowane między innymi do społeczności motoryzacyjnych.
Osiągnięte efekty
- Wzrost ilości transakcji o ponad 40%,
-
wzrost przychodów z wykorzystaniem rabatu o ponad 40%.
Klienci o nas
Współpraca z Kierownikiem projektu po stronie Ideo Sp. z o.o. była i jest wzorcowa.