
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


iParts.pl to jeden z największych e-sklepów, który prowadzi sprzedaż części samochodowych. W ofercie klienci mogą znaleźć ponad 2 000 000 części zamiennych do niemal wszystkich najbardziej znanych marek samochodowych. Artykuły dostępne w sklepie pochodzą od renomowanych producentów oraz posiadają gwarancję jakości. Rozbudowany asortyment, i wieloletnie doświadczenie oraz nieustanny rozwój są potwierdzeniem pozycji lidera sklepu iParts.pl na rynku części samochodowych.
Realizowane w sklepie transakcje odbywają się drogą internetową, dzięki zaawansowanemu systemowi informatycznemu, który bazuje na unikalnym systemie CMS Edito. Co więcej, jest on zintegrowany z największym systemem katalogowania części TecDoc Webservice. Dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii softwarowych oraz sprzętowych, Klienci mają swobodny dostęp do pełnego katalogu części.
Zadania i cele
Dla każdego sklepu internetowego priorytetem jest zwiększenie ilości dokonywanych transakcji. Aby jednak można było osiągnąć ten cel, konieczna jest realizacja związanych z nim celów szczegółowych, jak pozyskanie nowych klientów, angażowanie klientów nieaktywnych, umocnienie relacji ze stałymi klientami.
Wdrożone zostały szeroko zakrojone działania z zakresu marketingu efektywnościowego; w strategii wykorzystano kampanię e-mail marketingową związaną ze specjalnymi promocjami.
Opracowano też pakiety promocji publikowane w sklepie, obejmujące najchętniej kupowane produkty. Ponadto wdrożono funkcjonalność oferującą vouchery kwotowe dla klientów – skierowane między innymi do społeczności motoryzacyjnych.
Osiągnięte efekty
- Wzrost ilości transakcji o ponad 40%,
-
wzrost przychodów z wykorzystaniem rabatu o ponad 40%.