
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Wolters Kluwer Sp. z o.o. jest jednym z największych wydawnictw na rynku polskim, należącym do międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer z siedzibą w Holandii. Jest również właścicielem największej księgarni internetowej www.profinfo.pl, zajmującej się sprzedażą publikacji specjalistycznych. Wydawnictwo dostarcza szereg opracowań z dziedziny prawa i biznesu, jak również publikacje z branży podatkowej, edukacyjnej, medycznej, a także wiele innych pozycji dla pracowników administracji państwowej i samorządowej. Częścią oferty Wolters Kluwer SA są również narzędzia dla specjalistów z poszczególnych branż.
Zadania i cele
Założeniem projektu było pozyskanie jak największej liczby wejść z naturalnych wyników wyszukiwania dla księgarni internetowej www.profinfo.pl, w tym również dwóch księgarni profilowanych: student.profinfo.pl i aplikanci.profinfo.pl. Ze względu na szeroki asortyment i równie dużą grupę docelową, zostały podjęte kompleksowe działania z zakresu pozycjonowania. Zasadniczą część prac poprzedziły rzetelne analizy, które dostarczyły wniosków potrzebnych do optymalizacji.
Opracowano strategię ukierunkowaną na budowę link popularity. Współpraca obejmowała również doradztwo w zakresie tworzenia contentu.
Wszelkie prowadzone działania były na bieżąco monitorowane z wykorzystaniem specjalistycznych narzędzi.
Osiągane efekty
- Wzrost ruchu organicznego o 50%,
- wzrost liczby odsłon na stronie,
- poprawa konwersji.