Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wiedza e-commerce - nasze publikacje

Jak konfiguratory produktów rewolucjonizują i maksymalizują e-commerce B2B?

24 września 2024
Konfiguratory produktów rewolucjonizują e-commerce B2B, oferując personalizację i automatyzację procesu zakupowego. Poznaj korzyści wdrożenia konfiguratorów i jak wpływają one na efektywność oraz przewagę konkurencyjną w branży B2B.

Nowe rozwiązania w e-commerce: czy i kiedy warto inwestować?

3 września 2024
Dowiedz się, kiedy warto zainwestować w nowe rozwiązania e-commerce oraz jakie korzyści niesie za sobą migracja systemów. Poznaj kluczowe kroki, najlepsze praktyki i nowoczesne technologie, które pomogą Twojej firmie rosnąć.

Funkcje w platformach B2B - przegląd

26 sierpnia 2024
Dowiedz się, jak działa platforma B2B, która zachęca do robienia zakupów. Poznaj funkcjonalności e-commerce, które napędzą Twój biznes.

M-commerce i wpływ sztucznej inteligencji

14 sierpnia 2024
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje biznes. Korzyści wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) jest wiele, dlatego coraz więcej firm na całym świecie decyduje się na wspieranie sztuczną inteligencją różnych obszarów. Co dzięki AI zyskuje m-commerce?

Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 10 strategii growth hackingu

29 lipca 2024
Chcesz, żeby sprzedaż w Twoim sklepie internetowym rosła? Zależy Ci na kompleksowych działaniach marketingowych? Dowiedz się, czym jest growth hacking i poznaj 10 sprawdzonych strategii do wdrożenia w sklepie internetowym pod kątem wzrostu konwersji.

PLM vs. PIM: Czym się różnią oba systemy?

4 lipca 2024
Systemy PLM (Product Lifecycle Management) i PIM (Product Information Management) oferują różne podejścia do zarządzania produktami. Omówimy, czym są systemy PLM i PIM, jakie są ich główne różnice i jakie rozwiązanie może być najlepsze dla Twojej firmy.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*
Baza Wiedzy Ideo