Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wiedza e-commerce - nasze publikacje
24 września 2024
Konfiguratory produktów rewolucjonizują e-commerce B2B, oferując personalizację i automatyzację procesu zakupowego. Poznaj korzyści wdrożenia konfiguratorów i jak wpływają one na efektywność oraz przewagę konkurencyjną w branży B2B.
Nowe rozwiązania w e-commerce: czy i kiedy warto inwestować?
3 września 2024
Dowiedz się, kiedy warto zainwestować w nowe rozwiązania e-commerce oraz jakie korzyści niesie za sobą migracja systemów. Poznaj kluczowe kroki, najlepsze praktyki i nowoczesne technologie, które pomogą Twojej firmie rosnąć.
Funkcje w platformach B2B - przegląd
26 sierpnia 2024
Dowiedz się, jak działa platforma B2B, która zachęca do robienia zakupów. Poznaj funkcjonalności e-commerce, które napędzą Twój biznes.
M-commerce i wpływ sztucznej inteligencji
14 sierpnia 2024
Sztuczna inteligencja rewolucjonizuje biznes. Korzyści wykorzystania sztucznej inteligencji (AI) jest wiele, dlatego coraz więcej firm na całym świecie decyduje się na wspieranie sztuczną inteligencją różnych obszarów. Co dzięki AI zyskuje m-commerce?
Jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym? 10 strategii growth hackingu
29 lipca 2024
Chcesz, żeby sprzedaż w Twoim sklepie internetowym rosła? Zależy Ci na kompleksowych działaniach marketingowych? Dowiedz się, czym jest growth hacking i poznaj 10 sprawdzonych strategii do wdrożenia w sklepie internetowym pod kątem wzrostu konwersji.
PLM vs. PIM: Czym się różnią oba systemy?
4 lipca 2024
Systemy PLM (Product Lifecycle Management) i PIM (Product Information Management) oferują różne podejścia do zarządzania produktami. Omówimy, czym są systemy PLM i PIM, jakie są ich główne różnice i jakie rozwiązanie może być najlepsze dla Twojej firmy.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Warszawa
ul. Cybernetyki 19 B
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86
Rzeszów
ul. Nad Przyrwą 13
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86