Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wiedza e-commerce - nasze publikacje

Trendy e-commerce B2B na 2025 rok – jak dopasować się do aktualnych wyzwań i osiągnąć sukces?

7 stycznia 2025
Znajomość aktualnych trendów jest niezwykle istotna dla wszystkich firm zajmujących się sprzedażą – również tych działających w modelu B2B.

Multikoszyki w biznesie B2B – w jaki sposób wspierają one zarządzanie zamówieniami i jak rozwiązują problemy Klientów?

17 grudnia 2024
Zwiększaj efektywność procesów, minimalizuj błędy i dostosowuj zakupy do indywidualnych potrzeb Klientów biznesowych.

Jak panel handlowca wspiera efektywne zarządzanie klientami w B2B?

26 listopada 2024
Świat biznesu pędzi do przodu, dlatego sukces przedsiębiorstwa zależy przede wszystkim od jego umiejętności dostosowywania się do nowych realiów i oczekiwań.

Najważniejsze zmiany prawne, o których musisz wiedzieć, prowadząc e-commerce

12 listopada 2024
Poznaj najważniejsze zmiany prawne w pigułce. Sprawdź, na co powinieneś zwracać uwagę w projektach e-commerce.

Wyzwania związane z integracjami B2B – na co warto uważać?

29 października 2024
Poznaj najważniejsze wyzwania integracji B2B w handlu. Dowiedz się, na co zwrócić uwagę przy łączeniu systemów ERP, CRM i e-commerce, aby poprawić efektywność i uniknąć błędów, zachowując bezpieczeństwo i skalowalność rozwiązań.

Unified Commerce. Handel ujednolicony - definicja i korzyści

15 października 2024
Unified Commerce to nowoczesny model handlu, który integruje wszystkie kanały sprzedaży w jedną platformę, zapewniając spójność danych i doświadczeń klientów. Dowiedz się, jak centralizacja procesów zwiększa efektywność i lojalność w branży retail.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*
Baza Wiedzy Ideo