
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt

Jakie są największe wyzwania, trudności oraz problemy z jakimi mierzą się polskie sklepy internetowe? I co najważniejsze, jak radzą sobie z tymi trudnościami? Agencja e-marketingowa Ideo Force przygotowała wyjątkowy raport „Problemy polskiego e-commerce”. Powstał on we współpracy Wojciecha Szymańskiego z agencją analityczną onData.
Jakie są problem polskiego e-commerce?
Polski rynek sklepów internetowych jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Liczba podmiotów prowadzących sprzedaż przez internet z roku na rok dynamicznie rośnie. Dochodzi zatem do wzrostu konkurencji, a jednocześnie do podziału rynku na małe sklepy oraz dużych graczy, którzy od lat utrzymują pozycje liderskie. Naturalnym jest zatem z jednej strony chęć poszukiwania wiedzy w tym obszarze, jak i analizy obecnej sytuacji, w postaci raportów.
Przygotowany przez Ideo Force dokument został podzielony na 3 obszary, które obecnie są najbardziej interesujące pod względem prowadzenia e-commerce
- Technologia – jakie są najczęściej wybierane platformy do prowadzenia e-commerce oraz jakie udogodnienia technologiczne ułatwiają prowadzenie biznesu? Nie pominięto również kwestii związanej z RODO i jego wpływu na zmianę modelu biznesowego.
- Narzędzie i podejście do promocji – jakie są najczęściej wybierane kanały do promocji sklepów internetowych oraz jaki rodzaj reklamy jest chętnie wybierany przez menadżerów sklepów internetowych?
- Współpraca z agencjami marketingowymi – jak często polskie e-sklepy decydują się na zatrudnienie agencji marketingowych? Czy może częściej podejmują się promocji we własnym zakresie działań?
Raport został oparty na analizie wypowiedzi internautów. Źródłem wiedzy były blogi, fora, artykuły eksperckie czy grupy w social mediach.
Dokument jest dostępny całkowicie za darmo: Raport: Problemy polskiego e-commerce
Raport został zaprezentowany podczas drugiej edycji konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia, na 38. Piętrze budynku Warsaw Trade Tower w sali konferencyjnej Golden Floor. To event dedykowany menadżerom e-commerce, pasjonatom oraz marketerom. Wiedza poparta praktycznymi wskazówkami była prezentowana przez prelegentów z czołowych agencji w Polsce: SARE, SentiOne oraz Ideo Force.
Może zainteresują Cię także
Jak wygląda rynek e-grocery w Polsce?
Trendy w designie w branży e–commerce 2019