-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- E-Commerce B2C
- Platformy B2B
- Narzędzia PIM
- Marketplace
-
Narzędzia wspierające e-Commerce
- Integracja z ERP
- Narzędzia PIM
- Marketplace
- System OMS
- Systemy CRM
- Silniki wyszukiwania produktów
- Platformy DAM
- Platforma WMS
- Usługi kurierskie
- Systemy płatności
- Zarządzanie cenami
- Silniki rekomendacji produktów
- Programy lojalnościowe
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Social media
- Narzędzia Live Chat
- Web Push
- Rozwiązania Enterprise
- Technologie
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Raport: Narzędzia i wtyczki eCommerce 2022
- Dlaczego my
-
e-Commerce
- Konsulting
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt
Jakie są największe wyzwania, trudności oraz problemy z jakimi mierzą się polskie sklepy internetowe? I co najważniejsze, jak radzą sobie z tymi trudnościami? Agencja e-marketingowa Ideo Force przygotowała wyjątkowy raport „Problemy polskiego e-commerce”. Powstał on we współpracy Wojciecha Szymańskiego z agencją analityczną onData.
Jakie są problem polskiego e-commerce?
Polski rynek sklepów internetowych jest jednym z najszybciej rozwijających się w Europie. Liczba podmiotów prowadzących sprzedaż przez internet z roku na rok dynamicznie rośnie. Dochodzi zatem do wzrostu konkurencji, a jednocześnie do podziału rynku na małe sklepy oraz dużych graczy, którzy od lat utrzymują pozycje liderskie. Naturalnym jest zatem z jednej strony chęć poszukiwania wiedzy w tym obszarze, jak i analizy obecnej sytuacji, w postaci raportów.
Przygotowany przez Ideo Force dokument został podzielony na 3 obszary, które obecnie są najbardziej interesujące pod względem prowadzenia e-commerce
- Technologia – jakie są najczęściej wybierane platformy do prowadzenia e-commerce oraz jakie udogodnienia technologiczne ułatwiają prowadzenie biznesu? Nie pominięto również kwestii związanej z RODO i jego wpływu na zmianę modelu biznesowego.
- Narzędzie i podejście do promocji – jakie są najczęściej wybierane kanały do promocji sklepów internetowych oraz jaki rodzaj reklamy jest chętnie wybierany przez menadżerów sklepów internetowych?
- Współpraca z agencjami marketingowymi – jak często polskie e-sklepy decydują się na zatrudnienie agencji marketingowych? Czy może częściej podejmują się promocji we własnym zakresie działań?
Raport został oparty na analizie wypowiedzi internautów. Źródłem wiedzy były blogi, fora, artykuły eksperckie czy grupy w social mediach.
Dokument jest dostępny całkowicie za darmo: Raport: Problemy polskiego e-commerce
Raport został zaprezentowany podczas drugiej edycji konferencji „Lunch z e-commerce”, która odbyła się 17 kwietnia, na 38. Piętrze budynku Warsaw Trade Tower w sali konferencyjnej Golden Floor. To event dedykowany menadżerom e-commerce, pasjonatom oraz marketerom. Wiedza poparta praktycznymi wskazówkami była prezentowana przez prelegentów z czołowych agencji w Polsce: SARE, SentiOne oraz Ideo Force.
Może zainteresują Cię także
Jak wygląda rynek e-grocery w Polsce?
Trendy w designie w branży e–commerce 2019
Klienci o nas
Przykłady naszych realizacji
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Używamy plików cookie
Używamy plików cookie i innych technologii śledzenia, aby poprawić jakość przeglądania naszej witryny, wyświetlać spersonalizowane treści i reklamy, analizować ruch w naszej witrynie i wiedzieć, skąd pochodzą nasi użytkownicy.
Centrum ustawień cookie
Twoja prywatność jest dla nas ważna
Pliki cookie to bardzo małe pliki tekstowe, które są tworzone i przechowywane na komputerze użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej. Używamy plików cookie do różnych celów, w tym do ulepszania obsługi online na naszej stronie internetowej (na przykład, aby zapamiętać dane logowania do konta).
Możesz zmienić swoje ustawienia i odrzucić niektóre rodzaje plików cookie, które mają być przechowywane na twoim komputerze podczas przeglądania naszej strony. Możesz również usunąć wszystkie pliki cookie już zapisane na komputerze, ale pamiętaj, że usunięcie plików cookie może uniemożliwić korzystanie z części naszej strony internetowej.
Niezbędne
Te pliki cookie są niezbędne do świadczenia usług dostępnych za pośrednictwem naszej strony internetowej i umożliwienia korzystania z niektórych funkcji naszej strony internetowej.
Bez tych plików cookie nie możemy zapewnić usług na naszej stronie internetowej.
Funkcjonalne
Te pliki cookie służą do bardziej spersonalizowanego korzystania z naszej strony internetowej i do zapamiętywania wyborów dokonywanych podczas korzystania z naszej strony internetowej. Umożliwiają przechowywanie danych związanych z zabezpieczeniami, takimi jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i innymi mechanizmami ochrony użytkowników.
Na przykład możemy używać funkcjonalnych plików cookie do zapamiętywania preferencji językowych lub zapamiętywania danych logowania.
Śledzenie i wydajność
Te pliki cookie służą do zbierania informacji w celu analizy ruchu na naszej stronie internetowej i sposobu, w jaki użytkownicy korzystają z naszej strony internetowej.
Na przykład te pliki cookie mogą śledzić takie rzeczy, jak czas spędzony na stronie lub odwiedzane strony, co pomaga nam zrozumieć, w jaki sposób możemy ulepszyć naszą witrynę internetową.
Informacje zebrane przez te pliki nie identyfikują żadnego konkretnego użytkownika.
Targeting i reklama
Te pliki cookie służą do wyświetlania reklam, które mogą Cię zainteresować na podstawie Twoich zwyczajów przeglądania.
Pliki te tworzone przez naszych dostawców treści i/lub reklam, mogą łączyć informacje zebrane z naszej strony z innymi informacjami, które gromadzili niezależnie w związku z działaniami przeglądarki internetowej w ich sieci witryn.
Jeśli zdecydujesz się usunąć lub wyłączyć te pliki cookie, reklamy nadal będą wyświetlane, ale mogą one nie być odpowiednie dla Ciebie.
Więcej informacji
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej polityki dotyczącej plików cookie i Twoich wyborów, skontaktuj się z nami.
Aby dowiedzieć się więcej, odwiedź naszą Polityka prywatności.