Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wiedza e-commerce - nasze publikacje

TOP 10 błędów w migracji e-commerce, które kosztują sprzedaż

13 października 2025
Obawiasz się, że czekająca Cię migracja e-commerce negatywnie wpłynie na wyniki Twojego sklepu internetowego? Sprawdź, jakich błędów musisz unikać, by zminimalizować ryzyko spadku widoczności i ruchu.

Programy lojalnościowe B2B – efektywne wsparcie Twojej sprzedaży

26 września 2025
Programy lojalnościowe B2B stają się jednym z najskuteczniejszych narzędzi w budowaniu przewagi konkurencyjnej i długoterminowej współpracy. Dowiedz się, jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu lojalności klientów.

Czy Twoja platforma e-commerce nadąża za skalowaniem biznesu?

9 września 2025
Rozwój Twojego e-commerce spowolnił, sklep traci wydajność przy wzmożonym ruchu, a wdrożenie każdej zmiany trwa wieki? Źródłem tych problemów może być przestarzała platforma e-commerce, która nie jest gotowa na wzrost Twojego biznesu!

PimCore czy Akeneo. Który PIM wybrać i dlaczego?

19 sierpnia 2025
Zastanawiasz się, która platforma PIM lepiej sprawdzi się w przypadku Twojej firmy? Zapraszamy do naszego porównania dwóch, najpopularniejszych na rynku platform: Pimcore i Akeneo.

Wdrożenie platformy B2B – jak wygląda krok po kroku?

4 sierpnia 2025
Jeśli planujesz wdrożenie sklepu B2B, czeka Cię wiele decyzji – technologicznych, organizacyjnych i biznesowych. Sprawdź, jak wygląda ten proces krok po kroku, żeby uniknąć błędów i stworzyć system B2B, który naprawdę działa.

Asystent zakupowy w e-commerce – co potrafi dziś, a co będzie robić jutro?

29 lipca 2025
Wdrożenie asystenta zakupowego e-commerce to doskonały sposób na dostosowanie sklepu internetowego do potrzeb współczesnych klientów. Sprawdź, co już teraz potrafi to narzędzie i jakie możliwości będzie zapewniać ono w przyszłości.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*
Baza Wiedzy Ideo