Infografika stworzona na podstawie publikacji: Trendy e-commerce na 2018 rok.

... W zeszłym roku e-commerce w 5 głównych kategoriach produktowych przekroczył 10% wartości sprzedaży detalicznej. To wyraźny sygnał i jednocześnie dowód, że sklepy internetowe powoli wpisują się w stałą świadomość klientów. Coraz szersze grono sklepów i sieci sprzedaży udostępnia zakupy w formule Click nad Collect. Wprowadziły ją m.in. Rossman czy Black Red White. To znak, że sprzedaż online staje się coraz bardziej istotnym elementem biznesu.

Jednocześnie zwiększa się ekspansja rynków zagranicznych na polski e-commerce. Jeśli zatem polscy przedsiębiorcy chcą utrzymać się na rynku, muszą śledzić panujące na świecie trendy. A te, coraz bardziej skupiają się na jednostkowym podejściu do rozumienia i zaspokajania potrzeb klienta. ... [czytaj dalej - artykuł "Trendy e-commerce na 2018 rok"]

Co możemy dla Ciebie zrobić?

×