Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wiedza e-commerce - nasze publikacje

Prawda czy fałsz? – Najczęstsze mity na temat systemu klasy PIM

23 października 2023
Panuje przekonanie, że wdrożenie systemu klasy PIM jest bardzo skomplikowane – co działa odstraszająco na wiele firm, które rezygnują chociażby z rozważenia tego, jakie korzyści może przynieść im wdrożenie takiego systemu.

Zakupy online: Jak łączyć wygodę z bezpieczeństwem?

3 października 2023
Rynek e-commerce w Polsce nieustannie ewoluuje, zapewniając konsumentom coraz to nowsze i bardziej wyrafinowane możliwości zakupów online.

AI jako wsparcie e-commerce managera, czyli jak zwiększyć przewagę rynkową

20 lipca 2023
Sztuczna inteligencja daje wiele nowych możliwości managerom e-commerce. Sprawdź, jak wykorzystać innowacyjne trendy i usprawnić swoją pracę.

PIM wdrożony. Jakie są dalsze możliwości rozwoju platformy?

4 lipca 2023
Wdrożenia PIM nie należy traktować jako jednorazowego przedsięwzięcia. Po implementacji powinien nastąpić etap monitorowania i dalszy rozwój platformy w porozumieniu z pracownikami - tak, by mogła w pełni reagować na nowe potrzeby biznesowe.

Analiza przedwdrożeniowa. Odpowiedz sobie na kilka pytań, zanim wdrożysz system PIM.

18 maja 2023
PIM wspiera kluczowe procesy biznesowe w firmach sprzedażowych i produkcyjnych. W projektach tak istotnych koniecznością i standardem jest przeprowadzanie szczegółowej analizy przedwdrożeniowej.

11 pomysłów na uzyskanie większej liczby konwersji ze strony głównej

9 maja 2023
W jaki sposób zaprojektować stronę główną, aby realizowała ona powyższe założenia? Poniżej przedstawiamy 11 pomysłów na zwiększenie liczby generowanych konwersji ze strony głównej.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*
Baza Wiedzy Ideo