Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.
Wróć do menu głównego
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Wiedza e-commerce - nasze publikacje
23 sierpnia 2021
Według Statista, w 2023 roku rynek B2B osiągnie zawrotną wartość 1.8 tryliona dolarów, z czego aż 17% będzie zrealizowane w formie cyfrowej.
Magento vs. Shopware – porównanie platform sprzedażowych
17 sierpnia 2021
Zarówno Magento, jak i Shopware są rozwiązaniami open-source, a więc można je dowolnie rozwijać i modyfikować pod własne potrzeby. Czy zatem ma znaczenie, którą platformę wybierzesz? Zapraszamy do naszej analizy porównawczej.
Jak ułatwić proces sprzedaży w B2B? Podstawy, które musisz znać.
4 sierpnia 2021
77% respondentów badania Gartnera uważa proces zakupowy B2B za „zbyt trudny”. Zastanówmy się jak można go uprościć.
Jak przygotować się do wdrożenia systemu WMS?
21 lipca 2021
System Zarządzania Magazynem pomaga zarządzać i organizować pracę w magazynie. Jest to oprogramowanie, które ma za zadanie wesprzeć firmę w zarządzaniu łańcuchem dostaw, uzupełnianiu zapasów, ich kontroli, wysyłce oraz w zarządzaniu produktami.
3 x tak dla narzędzi wyszukiwania w e-Commerce
8 lipca 2021
Dla Klienta przydatna w poszukiwaniu produktu. Dla sklepu mechanizm nawigacyjny i cenne źródło informacji o potrzebach i zachowaniach kupujących. Dopasowana wyszukiwarka produktów w e-commerce to inwestycja, która przynosi wielowymiarowe zyski.
Współczesny omnichannel – być wszędzie tam gdzie Klient
21 czerwca 2021
W dzisiejszych czasach omnichannel nabrał jeszcze większego znaczenia. Napędzani technologią, pandemiczną rzeczywistością i potrzebą indywidualnego traktowania – konsumenci z każdym dniem stawiają poprzeczkę coraz wyżej.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Warszawa
ul. Cybernetyki 19 B
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86
Rzeszów
ul. Nad Przyrwą 13
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86