
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


LG Electronics to producent innowacyjnych technologii oraz produktów o najnowocześniejszym wzornictwie przemysłowym. Ta koreańska firma od wielu lat z sukcesami działa na światowych rynkach – ma swoje oddziały także w Polsce. Jej początki sięgają 1958 roku – od tamtej pory skutecznie gromadzi i wykorzystuje swoje doświadczenie oraz wiedzę techniczną. Zaowocowało to statusem jednego z globalnych liderów w dziedzinie cyfrowych rozwiązań.
Szeroka oferta produktowa LG podzielona została na kilka sektorów, przy czym każdy z nich ma pewną autonomię w zakresie podejmowanych działań marketingowych. Do głównych departamentów biznesowych LG należą: Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Components oraz Home Appliance & Air Solutions.
Zadania i cele
Jednym z segmentów podlegających LG Home Appliance & Air Solutions na polskim rynku jest tzw. Strefa Klimatyzacji. To serwis internetowy, stanowiący narzędzie promocji dla sektora klimatyzatorów. Adresowany jest przede wszystkim do klientów biznesowych – instalatorów, serwisantów i sprzedawców. Ma dostarczać informacji o aktualnościach LG, nowej ofercie, profesjonalnych szkoleniach, technicznych poradach oraz nowinkach i ciekawostkach branżowych.
W swoich założeniach portal ma pełnić rolę forum wymiany opinii oraz bazę autoryzowanych instalatorów klimatyzacji z całej Polski.
Naszym podstawowym zadaniem stało się przygotowywanie ciekawych i atrakcyjnych, z punktu widzenia grupy docelowej, treści w ramach content marketingu. W oparciu o eksperckie konsultacje z klientem redagujemy i publikujemy teksty oraz artykuły eksperckie w sieci, na firmowym blogu oraz na samym portalu strefaklimatyzacji.pl. Monitorujemy oraz moderujemy także forum, z którego korzystają użytkownicy zarejestrowani w serwisie. Za pomocą tych działań staramy się zwiększyć zainteresowanie ofertą LG oraz pozyskać dla marki nowych klientów. Wykorzystując content marketing utrwalamy także wizerunek LG jako eksperta w swojej branży, a jednocześnie marki otwartej na współpracę, chętnie dzielącej się swoją wiedzą, służącą pomocą oraz radą.
Osiągnięte efekty
- Utrwalanie wizerunku eksperta w branży,
- kreowanie wizerunku firmy otwartej na współpracę,
- wzmocnienie relacji z instalatorami, serwisantami i sprzedawcami,
- pozyskiwanie nowych użytkowników serwisu z grupy docelowej,
-
budowanie ogólnie dostępnej bazy wiedzy oraz katalogu firm.