
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Platforma Low-code
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Agrimpex Spółka z o.o. to jedna z czołowych firm w branży rolniczo-ogrodniczej. Jej głównymi markami są agrowłókniny Pegas Agro oraz Agrimpex. W ofercie klienci mogą znaleźć między innymi folie do tuneli oraz agrowłókniny do okrywania pryzm.
Zadania i cele
W Agrimpexie wprowadzono system B2B, którego przeznaczeniem jest automatyzowanie większości działań handlowych prowadzonych pomiędzy firmą a jej kontrahentami.
System zintegrowano z modułami magazynowymi, produkcyjnymi i finansowymi programu ERP firmy Agrimpex, z zachowaniem wszelkich zabezpieczeń.
Pozwala on na wyświetlanie oferty produktowej wraz z cenami, rabatami i promocjami dedykowanymi dla każdego zalogowanego użytkownika. Obsługuje także zamówienia (w tym niestandardowe) wraz z poziomami uprawnień na wykonywane czynności, a ponadto generuje zlecenia produkcyjne.
System B2B umożliwia również informowanie o stanie rozrachunków, łącznie z dostępem do historii dokumentów sprzedaży. Pozostałe funkcje i moduły realizowane przez system to moduł transportu – pozwalający na planowanie tras, przygotowywanie wysyłki oraz generowanie powiadomień dla klientów o transporcie oraz moduł reklamacji – umożliwiający ich zgłaszanie wraz z określeniem konkretnego dokumentu sprzedaży, dokonywanie analiz zgłoszeń i podejmowanie decyzji.
Zaimplementowany przez Ideo system B2B przewiduje wielostopniowe uprawnienia indywidualne dla użytkowników wraz z nadawaniem ich, poprzez zdefiniowane wcześniej role.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost zadowolenia kontrahentów,
- nowoczesna platforma sprzedażowa,
- automatyzacja procesów sprzedażowych,
- wsparcie działu handlowego,
- mniejsze koszty transakcji,
- integracja łańcuchów dostaw.