
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Centrum instalacji TADMAR jest częścią światowego koncernu przemysłowego Saint-Gobain oraz jedną z większych sieci hurtowni grzewczych, instalacyjnych i sanitarnych. Swoją ofertę rozwija już od ponad 30 lat, będąc obecnym w 53 placówkach handlowych w Polsce. Firma stawia na profesjonalizm, jakość i innowacyjność nie tylko produktową, ale również technologiczną.
Zadania i cele
Dla naszego Klienta zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy platformę zakupową B2B www.e-tadmar.pl, dedykowaną klientom biznesowym firmy. Poprzez funkcjonalny sklep handlowcy, hurtownie, biura projektowe, inwestorzy i developerzy mogą sprawnie złożyć zamówienie na wybrane produkty. Projekt został oparty na Magento 2.3 w wersji Open Source, które za pomocą autorskich rozwiązań dostosowaliśmy do potrzeb klientów biznesowych (B2B).
Platforma B2B znacznie usprawnia codzienną współpracę z kontrahentami firmy.
Katalog produktów jest dynamiczny i zmienia się w zależności od tego, do którego magazynu jest przypisany dany Klient. Platforma wykorzystuje w tym celu geolokalizację i system kodów pocztowych. Odwróciliśmy również proces składania zamówienia - klient na początku zakupów musi określić adres dostawy. Na podstawie tego określana jest dostępność produktu w danym regionie Polski. Umożliwia to bardziej precyzyjne informowanie kupujących o terminie realizacji i dostawy zamówienia. Ceny produktów są także indywidualne dla każdego klienta.
Firmy/osoby, które chcą dokonać zakupu muszą założyć konto w systemie. Dzięki temu otrzymują szereg dodatkowych korzyści, jak np.:
- bardziej szczegółowe informacje o produktach,
- szybszy proces zakupowy,
- informacje o statusie zamówienia,
- indywidualne rabaty i promocje,
- możliwość negocjowania cen,
- limity kupieckie.
Do efektywnego działania tego rozwiązania wykorzystaliśmy autorski mikroserwis, napisany w .NET Core. Platformę zakupową zintegrowaliśmy z systemem ERP za pomocą REST API Magento. Zmodyfikowaliśmy jego działanie w taki sposób, aby Klient mógł zarządzać najważniejszymi funkcjonalnościami e-commerce z poziomu systemu ERP.
Praktycznym rozwiązaniem, dedykowanym klientom biznesowym, jest aplikacja e-faktury, którą zbudowaliśmy w oparciu o platformę aplikacyjną ASP.NET MVC oraz zintegrowaliśmy z platformą zakupową www.e-tadmar.pl. Klienci firmy mogą wyświetlać w niej wszystkie swoje faktury oraz sprawdzać ich bieżące statusy.
W wyszukiwarce na stronie został zastosowany ElasticSearch, dzięki któremu użytkownicy szybciej i lepiej odnajdą poszukiwane informacje i produkty.
Główne korzyści dla Klienta
- Profesjonalna platforma zakupowa dla klientów biznesowych,
- prosty i szybki proces zakupowy dopasowany do branży B2B,
- integracja z systemem ERP usprawnia zarządzanie procesem sprzedaży,
- praktyczne funkcje, ułatwiające i przyspieszające proces zamówień.