-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Air-com Pneumatyka Automatyka jest liderem na polskim rynku, który dostarcza zaawansowane rozwiązania z obszaru automatyki i pneumatyki. Wyróżnikiem Air-Com jest potężna oferta produktowa, obejmująca ponad milion pozycji asortymentowych. Wśród nich znajdują się zaawansowane i złożone technicznie kategorie, takie jak różnego rodzaju siłowniki czy czujniki, które wymagają precyzyjnego doboru parametrów. Air-Com aktywnie inwestuje w rozwój kanałów sprzedaży online, stale optymalizując procesy sprzedażowe, by w pełni odpowiadały one specyficznym i wysokim wymaganiom klientów biznesowych oraz detalicznych.
Problem klienta
Air-com posiada w swojej ofercie produkty w wielu wariantach – mogą one mieć nawet kilkadziesiąt tysięcy kombinacji. Tak duża liczba opcji produktów generowała ogromne obciążenie obsługi klienta. Proces zamawiania wersji specjalnych nie był w żaden sposób zautomatyzowany – wymagał ręcznych zapytań.
Wymagania względem projektu:
- możliwość konfiguracji złożonych produktów online,
- automatyzacja zamawiania produktów w wielu wariantach,
- integracja konfiguratora z backendem e-commerce.
Nasze rozwiązanie
Postawiliśmy na nowoczesne narzędzie jakim jest konfigurator produktów, który zdecydowanie przyspieszył i usprawnił proces sprzedażowy oraz obsługę zamówień specjalnych.
Najważniejsze aspekty tej realizacji to:
- Konfigurator produktów dla klientów
Dzięki interaktywnemu interfejsowi klienci samodzielnie dopasowują produkty do swoich specyficznych potrzeb i wymagań, nawet w przypadku najbardziej złożonych wariantów. Umożliwia wybór parametrów technicznych i automatyczne generowanie SKU.
- Obsługa masowej liczby wariantów
Narzędzie jest w stanie obsłużyć i zarządzać nawet 30 tysiącami kombinacji jednego produktu.
- Integracja z backendem systemu
Po skonfigurowaniu produktu klient uzyskuje natychmiastową cenę oraz aktualną informację o dostępności danego wariantu. Ta integracja zapewnia spójność danych, eliminuje opóźnienia związane z weryfikacją cen i stanów magazynowych.
Harmonia w biznesie – co zyskał klient?
Wdrożone rozwiązanie zautomatyzowało oraz zoptymalizowało proces sprzedaży i obsługi klienta.
Produkty w sklepie naszego klienta potrafią mieć dziesiątki tysięcy wariantów. Konfigurator to jedyne narzędzie, które pozwala mu zarządzać tą skalą w sposób efektywny. Pełna integracja z systemem e-commerce klienta, dająca natychmiastową wycenę i dostępność, zmieniła złożone zapytanie w prosty i szybki proces.
– Anna Wolanin, Lider ds. Rozwoju i Strategii E-commerce, Ideo Software
Co zmieniło się po wdrożeniu?
- Klienci samodzielnie konfigurują produkty według swoich potrzeb.
- Automatyzacja procesu redukuje liczbę ręcznych zapytań, co zdecydowanie odciąża dział obsługi klienta.
- Większa precyzja techniczna eliminuje ryzyko błędów w zamówieniu.
- Nowoczesne rozwiązania e-commerce wpływają pozytywnie na doświadczenia użytkownika, co z kolei przekłada się na wzrost sprzedaży.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
