
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Konfiguratory produktów
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Mitsubishi Electric to uznana marka o globalnym zasięgu, działająca na styku nowoczesnych technologii i energooszczędnych rozwiązań z zakresu klimatyzacji oraz pomp ciepła zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i sektora komercyjnego czy przemysłowego.
Firma od lat wyznacza kierunki rozwoju branży, wprowadzając na rynek innowacyjne, ekologiczne i zaawansowane technologicznie produkty, które pomagają ograniczać emisję dwutlenku węgla i minimalizować zużycie energii.
Nasze rozwiązanie
W odpowiedzi na potrzeby Mitsubishi Electric stworzyliśmy dedykowane środowisko e-learningowe wraz z kompleksową usługą hostingową. Celem wdrożenia było umożliwienie systematycznego szkolenia pracowników oraz partnerów biznesowych, w oparciu o jasno zdefiniowaną ścieżkę rozwoju i certyfikację wiedzy. Uzyskany certyfikat stanowi nie tylko potwierdzenie kompetencji, ale również warunek konieczny do dalszej współpracy z firmą.
Najważniejsze funkcjonalności, które wdrożyliśmy:
- Zarządzanie użytkownikami – import, edycja, grupowanie oraz kontrola nad kontami kursantów;
- Rejestracja na szkolenia – intuicyjny system zapisów na dostępne kursy;
- Moduł e-szkoleń – narzędzie do tworzenia tematów, lekcji, testów oraz integracji z elementami SCORM;
- Generowanie certyfikatów – automatyczne wystawianie zaświadczeń po ukończeniu kursu;
- Raportowanie – możliwość generowania szczegółowych zestawień z wynikami i postępami;
- Profil koordynatora – podgląd aktywności grupy i indywidualne zarządzanie szkoleniami;
- Kalendarz wydarzeń – harmonogram nadchodzących aktywności i szkoleń;
- Baza linków i plików – katalog z dokumentami, tagami i wyszukiwarką;
- Moduł FAQ – szybki dostęp do odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania;
- System powiadomień – spersonalizowane komunikaty wysyłane różnymi kanałami do określonych grup użytkowników.
Korzyści dla Klienta
Platforma e-learningowa pozwala nie tylko na efektywne podnoszenie kwalifikacji zespołu, ale również znacząco wpływa na zaangażowanie pracowników i ich identyfikację z marką. Efektem jest wykwalifikowany zespół, gotowy do dalszego rozwoju i aktywnego wspierania sprzedaży oraz budowy pozytywnego wizerunku firmy.
Co się zmieniło po wdrożeniu?
- Nauka dostępna z dowolnego miejsca i o każdej porze.
- Możliwość dopasowania treści do specyfiki odbiorcy.
- Interaktywny i angażujący format szkoleń.
- Skuteczne rozwijanie kompetencji zespołu.
- Sprawdzanie wiedzy poprzez testy i quizy.
- Większa efektywność i zaangażowanie pracowników.
- Wzrost skuteczności działań i rozwoju firmy.