Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Obsługa relacji z klientami

"Najcenniejszym aktywem firmy są stali, zadowoleni klienci, polecający jej ofertę znajomym."

Zarządzanie relacjami z klientami (ang. customer relationship management, CRM) to zestaw reguł, procedur i narzędzi, które pomagają gromadzić informacje dotyczące konsumentów i prawidłowo nimi zarządzać. Zasady te pomagają firmie przekuwać posiadane informacje w sprzedaż, pozyskiwanie klientów i świadczenie usług dostosowanych do ich potrzeb. 

Marcin Wojtoń
Marcin Wojtoń Menedżer ds. budowania relacji i partnerstw
Porozmawiajmy

Celem CRM jest opracowanie takich strategii (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych), które doprowadzą do zwiększenia zysku i efektywności przedsiębiorstwa.

W ostatnich latach rośnie waga rozwiązań typu CRM w biznesie. Dzięki możliwościom technologicznym i narzędziom wspomagającym gromadzenie danych, tworzenie kompleksowych baz klientów jest niezwykle wygodne. Informacje, dotyczące wartości, preferencji, decyzji zakupowych i wymagań, pozwalają budować przywiązanie klientów do marki i spełniać ich indywidualne oczekiwania.

Wybrane funkcje aplikacji

  • Tworzenie bazy danych firm i osób, z którymi współpracuje organizacja
  • Możliwość przypisania pracownika - opiekuna do klienta
  • Budowanie pełnej historii kontaktów
  • Generowanie raportu aktywności klientów

Najważniejsze korzyści

  • Dostęp do dokładnych informacji i danych dotyczących klienta z dowolnego miejsca
  • Usprawnienie obsługi klienta
  • Ułatwienie monitoringu działań handlowców
  • Zabezpieczenie przed dublowaniem danych adresowych

 

Platforma LOGITO - zobacz rozwiązania dla:

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*