ZobaczNasi Klienci w Konkursie „Dyrektor e-Commerce Roku 2024"

Obsługa relacji z klientami

"Najcenniejszym aktywem firmy są stali, zadowoleni klienci, polecający jej ofertę znajomym."

Zarządzanie relacjami z klientami (ang. customer relationship management, CRM) to zestaw reguł, procedur i narzędzi, które pomagają gromadzić informacje dotyczące konsumentów i prawidłowo nimi zarządzać. Zasady te pomagają firmie przekuwać posiadane informacje w sprzedaż, pozyskiwanie klientów i świadczenie usług dostosowanych do ich potrzeb. 

Marcin Wojtoń
Marcin Wojtoń
Menedżer ds. budowania relacji i partnerstw
Porozmawiajmy

Celem CRM jest opracowanie takich strategii (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych), które doprowadzą do zwiększenia zysku i efektywności przedsiębiorstwa.

W ostatnich latach rośnie waga rozwiązań typu CRM w biznesie. Dzięki możliwościom technologicznym i narzędziom wspomagającym gromadzenie danych, tworzenie kompleksowych baz klientów jest niezwykle wygodne. Informacje, dotyczące wartości, preferencji, decyzji zakupowych i wymagań, pozwalają budować przywiązanie klientów do marki i spełniać ich indywidualne oczekiwania.

Wybrane funkcje aplikacji

  • Tworzenie bazy danych firm i osób, z którymi współpracuje organizacja
  • Możliwość przypisania pracownika - opiekuna do klienta
  • Budowanie pełnej historii kontaktów
  • Generowanie raportu aktywności klientów

Najważniejsze korzyści

  • Dostęp do dokładnych informacji i danych dotyczących klienta z dowolnego miejsca
  • Usprawnienie obsługi klienta
  • Ułatwienie monitoringu działań handlowców
  • Zabezpieczenie przed dublowaniem danych adresowych

 

Platforma LOGITO - zobacz rozwiązania dla:

Porozmawiajmy

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 17 860 21 86
×

Klienci o nas