
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt
Obsługa relacji z klientami
"Najcenniejszym aktywem firmy są stali, zadowoleni klienci, polecający jej ofertę znajomym."
Zarządzanie relacjami z klientami (ang. customer relationship management, CRM) to zestaw reguł, procedur i narzędzi, które pomagają gromadzić informacje dotyczące konsumentów i prawidłowo nimi zarządzać. Zasady te pomagają firmie przekuwać posiadane informacje w sprzedaż, pozyskiwanie klientów i świadczenie usług dostosowanych do ich potrzeb.

Celem CRM jest opracowanie takich strategii (zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych), które doprowadzą do zwiększenia zysku i efektywności przedsiębiorstwa.
W ostatnich latach rośnie waga rozwiązań typu CRM w biznesie. Dzięki możliwościom technologicznym i narzędziom wspomagającym gromadzenie danych, tworzenie kompleksowych baz klientów jest niezwykle wygodne. Informacje, dotyczące wartości, preferencji, decyzji zakupowych i wymagań, pozwalają budować przywiązanie klientów do marki i spełniać ich indywidualne oczekiwania.
Wybrane funkcje aplikacji
- Tworzenie bazy danych firm i osób, z którymi współpracuje organizacja
- Możliwość przypisania pracownika - opiekuna do klienta
- Budowanie pełnej historii kontaktów
- Generowanie raportu aktywności klientów
Najważniejsze korzyści
- Dostęp do dokładnych informacji i danych dotyczących klienta z dowolnego miejsca
- Usprawnienie obsługi klienta
- Ułatwienie monitoringu działań handlowców
- Zabezpieczenie przed dublowaniem danych adresowych