-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo jest wiodącą firmą na rynku gazowym w Polsce. Głównym segmentem działalności spółki jest poszukiwanie oraz wydobywanie gazu ziemnego oraz ropy naftowej. Obecnie PGNiG SA posiada swoje oddziały/przedstawicielstwa na Białorusi i Ukrainie, w Rosji, Pakistanie oraz Beligii.
Zadania i cele
Na podstawie analizy dotychczasowego procesu oraz powstałego na jej potrzeby projektu funkcjonalnego przygotowany został plan wdrożenia. Obejmował on stworzenie systemu obsługi zgłoszeń, pilotażowe jego wdrożenie wraz ze szkoleniami w Centrali oraz oddziale Tarnowskim, bieżący monitoring i modyfikacje systemu, a finalnie wdrożenie w pozostałych 5 oddziałach Spółki.
Poza zaprojektowaniem struktury i mechanizmów Systemu Zarządzania Zgłoszeniami Klientów projekt objął także zaprojektowanie Systemu Analitycznego. Wdrożono w nim wszystkie typy raportów jakie zobowiązana jest przygotowywać PGNiN SA na potrzeby kontroli przez UOKiK oraz dla wewnętrznej kontroli jakości obsługi klienta.
Najważniejszym celem projektu było zwiększenie efektywności procesu zarządzania zgłoszeniami klientów oraz obniżenie związanych z nim kosztów.
Informatyzacja procesu obsługi reklamacji, skarg i wniosków klientów pozwoliła na zapewnienie monitorowania jego przebiegu oraz stopnia wykorzystania zasobów do niego przydzielonych. Skrócenie procesu w połączeniu z ograniczeniem konieczności tworzenia papierowych wersji dokumentów pozwoliło na znaczne obniżenie kosztów obsługi. Jako dodatkową korzyść można wskazać ułatwienie archiwizacji dokumentów oraz ponowne ich wykorzystywanie w późniejszym czasie.
Wdrożenie systemu w 6 lokalizacjach połączone z przeszkoleniem korzystających z niego ponad 900 pracowników PGNiG daje wymierne korzyści klientom firmy. Ich reklamacje są rozpatrywane znacznie szybciej, a dzięki zastosowaniu jednolitego systemu wyeliminowany został fakt różnego traktowania klientów w różnych oddziałach.
Główne korzyści dla Klienta
- Zwiększenie efektywności procesu zarządzania zgłoszeniami klientów,
- wzrost zadowolenia klientów,
- obniżenie kosztów obsługi,
- poprawa jakości obsługi klienta,
- jednolite traktowanie klientów,
- krótszy cykl reklamacji,
- zwiększenie przychodów firmy.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.