-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Asystent zakupowy AI
Zwiększ wartość koszyka nawet o 15%
dzięki rozmowie, która sprzedaje.
Sztuczna inteligencja w obsłudze klienta
Wdrożymy w Twoim sklepie asystenta zakupowego, który ułatwi klientom zakupy i zwiększy Twoją sprzedaż.
Jak działa asystent zakupowy?
Może być wbudowany w sklep internetowy lub aplikację mobilną i ma formę okienka czatu. Klient zadaje swoje pytanie, a system natychmiast udziela odpowiedzi, prowadząc go krok po kroku przez proces zakupowy.
- Klient formułuje pytanie – tekstowo lub głosowo, np. „Potrzebuję biurka do pracy, max 140 cm szerokości”.
- Asystent analizuje kontekst – rozpoznaje kluczowe cechy takie jak rozmiar, kolor, przeznaczenie.
- Przedstawia rekomendacje produktowe – przedstawia opcje z parametrami i ceną, często dopytuje o szczegóły („Wolisz wersję białą czy dębową?”).
- Prowadzi do zakupu – kieruje do karty produktu lub dodaje produkt do koszyka, a dane z interakcji trafiają do panelu raportowego dla sprzedawcy.


Jedno rozwiązanie, wiele kierunków rozwoju
Potencjał asystenta zakupowego wykracza znacznie daleko poza odpowiadanie na pytania klientów. Rozwijaj go w dowolnym kierunku w zależności od tego, czego potrzebują Twoi klienci i Twój biznes. Jakie masz możliwości? Asystent zakupowy to:
- Wsparcie podczas zakupu – pomaga klientowi podjąć decyzję, zanim zdąży się rozmyślić.
- Wsparcie techniczne – rozwiązuje problemy i odpowiada na pytania, zanim klient zgłosi reklamację.
- Logistyka i status zamówienia – informuje o drodze paczki od magazynu po drzwi klienta.
- Wyszukiwanie i rekomendacje – podpowiada produkty, których klient jeszcze nie szuka, zwiększając wartość koszyka.
- Wizualizacja produktu – tworzy i dopasowuje warianty, inspirując do zakupu.
- Wsparcie posprzedażowe – buduje relację także po zakupie (zamówienie to dopiero początek kontaktu).
ile zyskasz
dzięki asystentowi zakupowemu AI
PGVector przechowuje dane wewnętrznie – nie trafiają one do podmiotów trzecich.
Wyszukiwanie hybrydowe HS RAG pozwala nawet 10-krotnie obniżyć koszty obsługi.
FAQ – Najczęściej zadawane pytania o asystenta zakupowego
-
Czym Asystent Zakupowy różni się od zwykłego chatbota?
Asystent nie tylko odpowiada na pytania – prowadzi klienta przez cały proces zakupowy. Rozumie kontekst, integruje się z katalogiem i magazynem w czasie rzeczywistym, podpowiada produkty, dopytuje o preferencje i finalizuje transakcję. To sprzedawca dostępny 24/7.
-
Ile kosztuje wdrożenie asystenta zakupowego AI i jak długo trwa?
Oferujemy model SaaS lub licencyjny – niski próg wejścia. Wdrożenie MVP trwa od 2 tygodni. Koszt szybko zwraca się dzięki dodatkowej sprzedaży i oszczędnościom na obsłudze.
-
Z jakimi systemami mogę go zintegrować?
Asystent współpracuje z e-commerce, CRM, ERP, systemami ticketowymi i bazą wiedzy. Wspiera katalog produktów, stany magazynowe, FAQ, regulaminy, blogi i inne treści.
-
Czy asystent uczy się w czasie rzeczywistym?
Tak – analizuje realne zapytania klientów i stale dopasowuje odpowiedzi. Dzięki temu z czasem staje się jeszcze skuteczniejszy.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Klienci o nas
Współpracę z Ideo oceniamy bardzo dobrze, a wdrożone przez firmę rozwiązania traktujemy jako w pełni odpowiadające naszym potrzebom.
Maciej Kowalewski
Szef Marketingu thyssenkrupp Materials Poland
Solidny produkt, profesjonalna obsługa oraz kompetentne wsparcie technologiczne to cechy współpracy z Ideo Sp. z o.o. Klasa zespołu projektowego widoczna jest także w doradztwie merytorycznym.
Ewa Usowicz
Dyrektor Działu Serwisów Informacyjnych Wolters Kluwer Sp. z o.o.
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z Ideo Sp. z o.o. i jej efektów. (…) Oferta Ideo spełnia wszystkie nasze wymagania dotyczące stabilności działania, terminowości, dobrego kontaktu i wsparcia technicznego.
Damian Sobaszek
E-commerce Manager GT GROUP Tomaszek sp. z o.o.
Ideo Software House jest partnerem, który doskonale zna i odpowiada na potrzeby współczesnego rynku e-commerce. (..) W dotychczasowej współpracy cenimy sobie duże zaangażowanie, kreatywne podejście oraz elastyczną ofertę odpowiadającą potrzebom specyfiki firmy i branży meblarskiej.
Mariusz Nowak
E-commerce and Omnichannel Strategy Director w Black Red White S.A.
Portal spełnia nasze oczekiwania, stanowiąc jednocześnie spójny element strategii biznesowej naszej firmy. Uważamy firmę Ideo za rzetelnego kontrahenta i godnego polecenia partnera biznesowego.
Sonia Kondratowicz
Dyrektor ds. Cyfrowego Rozwoju Biznesu, Medicover Polska
Z całą pewnością polecamy firmę Ideo, jako rzetelnego kontrahenta. Oferuje nowoczesne rozwiązania, przy jednoczesnym sprawnym dostosowywaniu ich do indywidualnych potrzeb.
Andrzej Jackiewicz
Managing Director Europe&Middle East Costa Coffee
Terminowość, fachowość oraz rzetelność to cechy, którymi można scharakteryzować pracowników w tej firmie.
Piotr Wrześniewski
CEO & Founder, Prezes Zarządu iParts Sp. z o.o.
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86