Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Wrażenia z Expo HR - Kopalnia wiedzy i nowe relacje

W dniu 13.02.2024 r. w Centrum Nauki Kopernik, odbyło się Expo HR – jedno z większych wydarzeń na rynku, skupiające praktyków i liderów branży HR. Wśród wystawców nie zabrakło też naszego zespołu!

Mnóstwo ludzi, inspirujące rozmowy i świetna atmosfera – to tylko niektóre z określeń, które najlepiej opisują to wydarzenie.

Mieliśmy ogromną przyjemność spotkać się z wieloma osobami i dzielić się z nimi naszą wiedzą i doświadczeniem, ale też czerpać od nich cenne wskazówki i wsłuchać się w ich potrzeby, które pomagają nam stale ulepszać nasze produkty tak, aby były one odpowiedzią na faktyczne wymagania Klientów.  

Podczas Expo HR zaprezentowaliśmy zintegrowaną ofertę dla branży HR, która składa się z: 
 

  • Platformy e-learningowej - Która dzięki wykorzystaniu modułów i możliwości zarządzania nimi z poziomu panelu administracyjnego (LMS/CMS), daje możliwość dowolnego ich wykorzystywania i konfiguracji – a co za tym idzie, oferuje kompleksową obsługę distance learning, dopasowaną do potrzeb użytkowników;
     
  • Platformy do zarządzania obiegiem dokumentów - Pomagamy firmom uporządkować i zoptymalizować zarządzanie fakturami, tworząc rozwiązania szyte na miarę ich potrzeb. Nasza autorska platforma LOGITO zapewnia automatyzację procesów, pełną kontrolę i zgodność z przepisami;
     
  • Intranetu - Który jest optymalnym rozwiązaniem zarówno dla firm, jak i jednostek administracji publicznej. Profesjonalny i łatwy w obsłudze system ułatwia współpracę, dostęp do dokumentów, informacji i innych systemów. Jak również wymiernie przyczynia się do wzrostu efektywności pracy;
     
  • Kompleksowej obsługi strategii kampanii rekrutacyjnych – w tym obszarze oferujemy takie usługi jak: chatboty rekrutacyjne, strategie komunikacji wewnętrznej, strony rekrutacyjne i obsługę Social Mediów.

Stosowanie tego typu łączonej oferty przekłada się na osiągnięcie realnych korzyści biznesowych takich jak: 

  • Obniżenie kosztów: nasze rozwiązania pozwalają na automatyzację wielu zadań wykonywanych przez pracowników działu HR, co prowadzi do oszczędności czasu i kosztów,
     
  • Zwiększeni efektywności: usprawniamy procesy HR, co przekłada się na zwiększenie wydajności pracy działu HR,
     
  • Poprawę wizerunku pracodawcy: oferowane przez nas rozwiązania pomagają budować spójną kulturę organizacji i pozytywny wizerunek pracodawcy,
     
  • Zwiększenie zaangażowania pracowników: pomagamy pracownikom w szybszym i łatwiejszym dostępie do wiedzy i informacji, co może przyczynić się do zwiększenia ich zaangażowania.
     
  • … I wiele więcej!

Grupę Ideo na naszym stoisku reprezentowali Angelina Kołata, Marcin Lipiec, Joanna Tymowicz i Paweł Szczyrek. Wzięliśmy udział w licznych dyskusjach i nawiązaliśmy wiele cennych kontaktów, które z pewnością zaowocują dalszą współpracą. Expo HR było dla nas niezwykle cennym doświadczeniem. To nie tylko kopalnia wiedzy o najnowszych trendach w HR, ale też świetna okazja do poznania nowych ludzi i zbudowania wartościowych relacji biznesowych.

Już teraz czekamy na kolejną edycję tego wydarzenia i mamy nadzieję, że już za rok się spotkamy!

„Dla nas jako firmy oferującej innowacyjne rozwiązania HR-tech, udział w Expo HR był niezwykle cennym doświadczeniem. Mieliśmy również okazję zaprezentować nasze produkty szerokiemu gronu odbiorców i spotkaliśmy się z ogromnym zainteresowaniem. Szczególnie cieszy nas fakt, że podczas licznych rozmów z uczestnikami konferencji mogliśmy nie tylko przedstawić nasze rozwiązania, ale także poznać ich potrzeby i wyzwania. To dla nas niezwykle ważne, ponieważ pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszych produktów i dopasowywanie ich do realnych potrzeb rynku. Jesteśmy przekonani, że udział w Expo HR przyczyni się do dalszego rozwoju naszej firmy.”

Marcin Lipiec
Head of Business Development

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*

Może zainteresują Cię także

Zaawansowane Modelowanie Procesów z BPMN – Jak Zwiększyć Konkurencyjność Firmy?

1 lutego 2024
Chciałbyś zdobyć wiedzę z obszaru BPMN? Zapisz się na organizowany przez Asiston webinar, który odbędzie się 8 lutego o godz. 11:00.

Webinar: Smooth Website Migration - Tips and Best Practices

24 stycznia 2024
Chciałbyś przeprowadzić udaną migrację serwisu internetowego? Zapisz się na nasz bezpłatny webinar "Smooth Website Migration - Tips and Best Practices", który odbędzie się 13 lutego o godz. 11:00!