
-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Cross-border Solutions
- Bezpieczeństwo danych w e-commerce
- Marketplace
- Rozwiązania Enterprise
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Proces UX
„Kompleksowe projektowanie UX wymaga czasu i precyzji.”
Na proces UX należy spojrzeć jak na inwestycję, której zwrot zależy głównie od nas. Współczesne trendy i oczekiwania użytkowników sprawiają, że strona musi być na tyle przemyślana, by obronić się przed konkurencją i dzięki funkcjonalności zdobyć uznanie swoich odbiorców.

Realizowanie działań UX umożliwia odpowiednio szybkie rozpoznanie problemów występujących na stronie i ewentualne dokonanie modyfikacji jej struktury lub elementów bez ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych. Trzeba mieć na uwadze, że zarówno trendy UX, jak i oczekiwania użytkowników, czyli potencjalnych klientów ulegają ciągłym zmianom. Dlatego wdrożenie proponowanych rozwiązań nie oznacza, że w przyszłości nie będzie konieczności dalszej ich optymalizacji. Warto regularnie analizować aktywność konkurencji, skuteczność własnej strony i zachowania konsumentów.
Kompleksowe podejście pozwala wcześnie reagować na zachodzące zmiany, budując tym samym przewagę konkurencyjną witryny.
Wykorzystywane metody
Proces UX rozpoczynamy od identyfikacji problemów występujących na stronie, w tym zdiagnozowania przyczyny takiego stanu rzeczy. Pomoże nam to nie tylko opracować zupełnie nowe rozwiązania, ale przyczyni się również do ulepszenia istniejących funkcjonalności. W tym celu niezbędne jest wykonanie audytu UX. Jest to szczegółowo opracowany dokument, w którym niezależni specjaliści, bazując na dobrych praktykach użyteczności, wskazują na poprawność funkcjonowania poszczególnych elementów, ich układ czy potrzeby użytkowników. W kolejnych etapach projektujemy, badamy i wdrażamy przyjęte założenia – najlepsze z możliwych.
Istotna w powodzeniu przedsięwzięcia jest optymalizacja, czyli działania mające na celu poprawę działania witryny. Nie ustajemy w wysiłkach prowadzących do uzyskania jak najlepszych rezultatów naszej pracy na rzecz Klientów. Mamy świadomość, że efektem rozwiązań, które proponujemy, jest osiąganie przez nich celów biznesowych. Działania w ramach procesu UX obejmują również konkurencyjne witryny oraz środowisko, w którym funkcjonuje marka Klienta.
Co zyskujesz?
- Kompleksową obsługę wszystkich komponentów wchodzących w zakres usługi procesu UX wraz z opieką specjalistów - dzięki temu współpraca przebiega sprawnie, wykazując się wysoką efektywnością działań.
- Precyzyjne określenie problematycznych punktów na stronie wraz z gotowymi rozwiązaniami - naszym celem jest eliminacja błędów, dlatego wraz z ich wskazaniem prezentujemy metody, które pozwolą stworzyć witrynę nieobarczoną nieprawidłowościami.
- Reagowanie w czasie rzeczywistym na pojawiające się problemy, które zapobiega również niekorzystnym posunięciom w przyszłości.
- Zrozumienie zachowań i motywacji internautów odwiedzających stronę, co pomoże jeszcze dokładniej ulepszyć elementy wpływające na komfort użytkowania witryny.
- Poznanie mocnych i słabych punktów konkurencyjnych stron, co umożliwi przeorganizowanie dotychczasowej strategii biznesowej.