
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Projekt został zrealizowany dla jednej z największych polskich firm branży FMCG. Wspomaga niezależnych, polskich przedsiębiorców, zapewniając im efektywne narzędzia biznesowe oraz marketingowe wsparcie.
Zadania i cele
W ramach współpracy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację eDoradca, dedykowaną przedstawicielom handlowym firmy. Jest to aplikacja mobilna zintegrowana z aplikacją webową Klienta.
Aplikacja umożliwia planowanie wizyt w poszczególnych placówkach handlowych wraz z określeniem typu wizyty, np. audyt sklepu.
Realizacja poszczególnych zadań podczas wizyty w danej placówce jest oznaczana na bieżąco w aplikacji. Przykładowo niektóre zadania można oznaczyć jako „do wyjaśnienia z kierownikiem placówki” lub jako „warunkowo zakończone”. W zależności od statusów poprzednich wizyt w danej placówce pracownik otrzymuje osobną listę zadań do realizacji. Przydatną funkcją aplikacji jest porównywarka cen tzw. „kontrola konkurencji”. Przedstawiciel handlowy może wprowadzić produkt do listy i określić cenę zarówno w obsługiwanych placówkach, jak i w placówkach konkurencji. System wylicza różnice i przesyła raport na serwer Klienta.
Aplikacja eDoradca posiada kilka funkcjonalnych modułów:
- Dedykowane kalkulatory i formularze dynamiczne.
- Raporty, które prezentują zestawienia tabelaryczne danych pobieranych z systemów Klienta.
- Moduł pomocy zawierający bazę wiedzy dla przedstawicieli.
- Skaner kodów pozwalający na szybki dostęp do wszelkich informacji na temat danego produktu.
- Moduł wiadomości ułatwiający bieżący kontakt z firmą i Klientami.
- Sklepy - lista podległych mu placówek wraz ze szczegółowymi informacjami na temat danej placówki, ostatnich wizyt i historii zamówień.
Główne korzyści dla Klienta
- Dedykowana aplikacja integrująca przedstawicieli handlowych Klienta,
- poprawa organizacji pracy,
- sprawna komunikacja na linii Klient – przedstawiciele handlowi.