Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Dedykowana aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Aplikacja dla przedstawicieli handlowych

Projekt został zrealizowany dla jednej z największych polskich firm branży FMCG. Wspomaga niezależnych, polskich przedsiębiorców, zapewniając im efektywne narzędzia biznesowe oraz marketingowe wsparcie.

Zadania i cele

W ramach współpracy zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy aplikację eDoradca, dedykowaną przedstawicielom handlowym firmy. Jest to aplikacja mobilna zintegrowana z aplikacją webową Klienta.

Aplikacja umożliwia planowanie wizyt w poszczególnych placówkach handlowych wraz z określeniem typu wizyty, np. audyt sklepu.

Realizacja poszczególnych zadań podczas wizyty w danej placówce jest oznaczana na bieżąco w aplikacji. Przykładowo niektóre zadania można oznaczyć jako „do wyjaśnienia z kierownikiem placówki” lub jako „warunkowo zakończone”. W zależności od statusów poprzednich wizyt w danej placówce pracownik otrzymuje osobną listę zadań do realizacji. Przydatną funkcją aplikacji jest porównywarka cen tzw. „kontrola konkurencji”. Przedstawiciel handlowy może wprowadzić produkt do listy i określić cenę zarówno w obsługiwanych placówkach, jak i w placówkach konkurencji. System wylicza różnice i przesyła raport na serwer Klienta.

Aplikacja eDoradca posiada kilka funkcjonalnych modułów:

  • Dedykowane kalkulatory i formularze dynamiczne.
  • Raporty, które prezentują zestawienia tabelaryczne danych pobieranych z systemów Klienta.
  • Moduł pomocy zawierający bazę wiedzy dla przedstawicieli.
  • Skaner kodów pozwalający na szybki dostęp do wszelkich informacji na temat danego produktu.
  • Moduł wiadomości ułatwiający bieżący kontakt z firmą i Klientami.
  • Sklepy - lista podległych mu placówek wraz ze szczegółowymi informacjami na temat danej placówki, ostatnich wizyt i historii zamówień.
Główne korzyści dla Klienta
  • Dedykowana aplikacja integrująca przedstawicieli handlowych Klienta,
  • poprawa organizacji pracy,
  • sprawna komunikacja na linii Klient – przedstawiciele handlowi.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*