
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Klientem jest firma, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży specjalistycznego sprzętu medycznego. Wysoka jakość produktów, rozbudowana sieć dystrybucji i bardzo dobra obsługa klienta sprawiają, że jest światowym liderem swojej branży.
Zadania i cele
Na zlecenie Klienta zrealizowaliśmy dedykowaną aplikację wspomagającą zarządzanie zgłoszeniami pogwarancyjnymi. Pozwala na sprawne zarządzanie naprawami oferowanych produktów i obsługę Klientów z całego świata. Największym priorytetem projektu było usprawnienie codziennej pracy techników, a także uproszczenie modelu komunikacji z klientem w procesie naprawczym.
Efektem współpracy jest rozbudowana i w pełni dedykowana aplikacja do globalnego zarządzania naprawami pogwarancyjnymi.
Branża, w której funkcjonuje Klient wymaga najwyższej jakości produktów i maksymalnie krótkich czasów naprawy. Wpływa to na stosowanie w pełni dopasowanych do potrzeb i specyfiki branży rozwiązań. Każda z funkcjonalności systemu zaprojektowana została od podstaw, przy uwzględnieniu metodyki pracy Klienta. W efekcie udało się nam zwiększyć wydajność i zoptymalizować obsługę posprzedażową po stronie Klienta. Przełożyło się to bezpośrednio na podniesienie poziomu zadowolenia jego kontrahentów.
W aplikacji zaimplementowane zostały między innymi funkcjonalności:
- tworzenie bazy danych klientów, produktów i historii napraw
- rejestracja napraw i ich zautomatyzowana wycena (przy spełnieniu odpowiednich warunków system rekomenduje wymianę produktu na nowy)
- raportowanie czasu poświęconego na naprawę i uwzględnianie go w kolejnych, podobnych zgłoszeniach i wycenach
- generowanie rozbudowanych raportów i statystyk
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesne narzędzie wpierające cele biznesowe Klienta,
- automatyzacja obsługi posprzedażowej,
- wzrost zadowolenia kontrahentów,
- wzrost konkurencyjności firmy.