Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Aplikacja do zarządzania zgłoszeniami pogwarancyjnymi

Zarządzanie zgłoszeniami pogwarancyjnymi

Klientem jest firma, która specjalizuje się w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży specjalistycznego sprzętu medycznego. Wysoka jakość produktów, rozbudowana sieć dystrybucji i bardzo dobra obsługa klienta sprawiają, że jest światowym liderem swojej branży.

Zadania i cele

Na zlecenie Klienta zrealizowaliśmy dedykowaną aplikację wspomagającą zarządzanie zgłoszeniami pogwarancyjnymi. Pozwala na sprawne zarządzanie naprawami oferowanych produktów i obsługę Klientów z całego świata. Największym priorytetem projektu było usprawnienie codziennej pracy techników, a także uproszczenie modelu komunikacji z klientem w procesie naprawczym.

Efektem współpracy jest rozbudowana i w pełni dedykowana aplikacja do globalnego zarządzania naprawami pogwarancyjnymi.

Branża, w której funkcjonuje Klient wymaga najwyższej jakości produktów i maksymalnie krótkich czasów naprawy. Wpływa to na stosowanie w pełni dopasowanych do potrzeb i specyfiki branży rozwiązań. Każda z funkcjonalności systemu zaprojektowana została od podstaw, przy uwzględnieniu metodyki pracy Klienta. W efekcie udało się nam zwiększyć wydajność i zoptymalizować obsługę posprzedażową po stronie Klienta. Przełożyło się to bezpośrednio na podniesienie poziomu zadowolenia jego kontrahentów.

W aplikacji zaimplementowane zostały między innymi funkcjonalności:

  • tworzenie bazy danych klientów, produktów i historii napraw
  • rejestracja napraw i ich zautomatyzowana wycena (przy spełnieniu odpowiednich warunków system rekomenduje wymianę produktu na nowy)
  • raportowanie czasu poświęconego na naprawę i uwzględnianie go w kolejnych, podobnych zgłoszeniach i wycenach
  • generowanie rozbudowanych raportów i statystyk
Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesne narzędzie wpierające cele biznesowe Klienta,
  • automatyzacja obsługi posprzedażowej,
  • wzrost zadowolenia kontrahentów,
  • wzrost konkurencyjności firmy.

 

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*