
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA, działające na polskim rynku od prawie 20 lat, to jeden z najlepszych przedstawicieli swojej branży. Zarządzając 14 funduszami inwestycyjnymi świadczy usługi finansowe klientom indywidualnym, jak i dużym korporacjom. Towarzystwo reprezentuje w naszym kraju grupę General Electric Company – jedną z największych międzynarodowych organizacji pod względem kapitalizacji rynkowej, która od ubiegłego wieku jest obecna na New York Stock Exchange.
Zadania i cele
Dla BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA został wdrożony system zarządzający wewnętrznymi wydatkami i zamówieniami. Jego celem jest uporządkowanie dokumentacji oraz informacji związanej z rozliczeniami, skrócenie czasu na realizacje operacji finansowych, a także racjonalne zarządzanie kosztami.
Wdrożyliśmy system zarządzający wewnętrznymi wydatkami i zamówieniami, który zoptymalizował i usprawnił wewnętrzne procesy.
Wdrożony system obejmuje przede wszystkim takie procesy jak:
- zarządzanie wydatkami pracowniczymi oraz ich rozliczeniem z możliwością automatycznego dołączenia odpowiedniej dokumentacji oraz określenia sposobu płatności,
- możliwość tworzenia formularzy wniosków,
- zamówienia wewnętrzne,
- zamówienia zewnętrzne,
- składanie wniosków dotyczących uzupełnienia stanów magazynowych,
- wyjazdów służbowych pracowników.
System powiadomień został zintegrowany z adresami mailowymi pracowników. Dzięki temu przesyłana jest na bieżąco informacja oraz korespondencja dotycząca nowych zamówień oraz ich rozliczenia.
Główne korzyści dla Klienta
- Uporządkowane i bezpieczne zarządzanie dokumentacją,
- Usprawnienie procesu zakupowego na etapie planowania,
- Dostęp managerów do informacji na temat wysokości i struktury kosztów,
- Racjonalne dysponowanie finansami przez pracowników podczas wyjazdów służbowych.