
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Kernau to polska marka oferująca swoim klientom nowoczesny i estetycznie wyglądający sprzęt AGD i RTV. Wychodząc naprzeciw potrzebom rodzin oferuje urządzenia niezawodne, ekologiczne oraz cechujące się niskim zużyciem prądu i wody. Dzięki temu, Kernau pozwala na oszczędności w domowym budżecie, a jednocześnie na troszczenie się o środowisko naturalne. Oferta marki jest wynikiem wieloletniego doświadczenia oraz znajomości rynku i potrzeb konsumentów.
Zadania i cele
Zadania dla Kernau realizujemy od 2016 roku. Początkowo zajmowaliśmy się prowadzeniem profilu marki na Facebooku. Dostarczaliśmy odbiorcom angażujących treści, aktywizowaliśmy publiczność i dokładaliśmy starań, aby nieustannie zwiększać zasięg marki. Efektywna współpraca i zadowolenie klienta zaowocowały znacznym rozszerzeniem obsługi e-marketingowej.
Obsługujemy kanały social media, prowadzimy pozycjonowanie szerokie i optymalizację serwisu pod kątem SEO, realizujemy kampanie AdWords, a także zajęliśmy się optymalizacją serwisu pod kątem użyteczności (UX).
Klient postawił przed nami dwie grupy celów do osiągnięcia – wizerunkowe i sprzedażowe. Ich wykonanie ma zagwarantować marce wzrost ilości transakcji z każdego kanału, w którym jest obecna, optymalizację konwersji, a także wzrost zasięgów i świadomości istnienia marki na rynku.
Osiągnięte efekty
- Promocja Kernau jako polskiej marki, oferującej nowoczesny, funkcjonalny, estetyczny i niezawodny sprzęt,
- budowanie wizerunku marki dostarczającej wydajny sprzęt AGD i RTV, pozwalający na oszczędności,
- maksymalizacja ROI kampanii reklamowych,
- zwiększenie ruchu na stronie www,
- zwiększenie powracalności klientów,
- zwiększenie konwersji / sprzedaży.