
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


ParadiseBaby to firma rodzinna działająca i rozwijająca się już od blisko 20 lat. Cenne doświadczenie i znajomość potrzeb klientów pozwalają marce odnosić niemałe sukcesy nie tylko w Polsce ale i w Europie. ParadiseBaby produkuje cenione i lubiane wózki dziecięce, dbając o ich nowoczesny design, wygodę i przede wszystkim bezpieczeństwo najmłodszych użytkowników. Nieustanne doskonalenie produktów, a także zachowanie rozsądnego balansu pomiędzy jakością i ceną, zdobywają uznanie rodziców. Firma szczyci się tym, że każdy wózek tworzony jest od samego początku w Polsce.
Zadania i cele
ParadiseBaby to marka, która nieustannie się rozwija i zdobywa uznanie, nie tylko na rynku polskim ale i zagranicznym. Dla firmy oznacza to zazwyczaj nowe wyzwania, zróżnicowane potrzeby klientów, a także liczniejszą konkurencję. Na takim etapie konieczne jest między innymi odpowiednie ukierunkowanie marketingu i komunikacji marki. Dynamiczny rozwój firmy pozwolił na podjęcie działań w tym zakresie.
Do zadań Ideo należało przygotowanie kampanii e-marketingowej oraz optymalizacja strony www pod względem użytkowników.
Współpraca rozpoczęła się od przygotowania strategii działań e-marketingowych określającej cele, narzędzia i sposoby budowania rozpoznawalności marki w sieci. Ponadto przeanalizowano i zoptymalizowano stronę www tak, aby uczynić ją jak najbardziej przyjazną dla odbiorcy.
Przez kolejne miesiące strona ParadiseBaby była aktywnie pozycjonowana, a w ramach content marketingu przygotowane zostały angażujące treści. Zespół projektowy dokładał starań, aby marka stała się jak najbardziej widoczna i interesująca dla odbiorców. Ostatecznie, zadowolenie Klienta z przeprowadzonych prac, skłoniło go do przekazania kolejnych zadań – kompleksowej obsługi strony oraz realizacji dedykowanych kampanii reklamowych na Facebooku.
Osiągane efekty
- Wzrost liczby użytkowników na stronie o ponad 350% (zestawienie I półrocza 2016 i I półrocza 2017),
- Wzrost liczby sesji na stronie o 380%,
- Wzrost liczby fanów profilu marki na Facebooku o 1500 (w przeciągu 4 miesięcy),
- Budowa zasięgu i rozpoznawalności marki.