
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

ParadiseBaby to działający od ponad 20 lat polski producent wózków dziecięcych, oferujący swoje produkty zarówno w kraju, jak i za granicą. Wysoka jakość produktów, atrakcyjny design, dbałość o bezpieczeństwo najmłodszych i przystępny poziom cenowy sprawiają, że marka cieszy się uznaniem rodziców.
Zadania i cele
Efektywne budowanie zasięgów i popularności marki powinno być oparte na konkretnej strategii e-marketingowej. Pozwala ona zachować spójność i konsekwencję działań.
Atrakcyjna koncepcja konkursu i linia kreatywna trafiająca w gusta grupy docelowej.
Na zlecenie Klienta zorganizowaliśmy konkurs, który miał na celu zaktywizowanie odbiorców marki ParadiseBaby. Tematyką przewodnią konkursu stały się spacery oraz podróże rodzinne – zarówno te bliskie, jak i dalekie. W naturalny sposób zbliżający się okres urlopowy nawiązywał do oferty wózków spacerowych. Główną nagrodą w konkursie był bon wycieczkowy.
Na potrzeby ponad 3 miesięcznej akcji zaprojektowaliśmy scenariusz, hasła reklamowe, Key Visual oraz landing page z dedykowaną, autorską grafiką. Oprócz prowadzenia i promocji konkursu na Facebooku, zajęliśmy się także pisaniem artykułów powiązanych z akcją, a mających na celu zwiększenie zainteresowania odbiorców.
Osiągnięte efekty
- Kilka tysięcy wizyt w serwisie konkursowym,
- zwiększenie atrakcyjności marki i wzmocnienie wizerunku,
- aktywizacja potencjalnych klientów,
- wzrost zaangażowania obiorców na Facebook.