
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt

ParadiseBaby to działający od ponad 20 lat polski producent wózków dziecięcych, oferujący swoje produkty zarówno w kraju, jak i za granicą. Wysoka jakość produktów, atrakcyjny design, dbałość o bezpieczeństwo najmłodszych i przystępny poziom cenowy sprawiają, że marka cieszy się uznaniem rodziców.
Zadania i cele
Efektywne budowanie zasięgów i popularności marki powinno być oparte na konkretnej strategii e-marketingowej. Pozwala ona zachować spójność i konsekwencję działań.
Atrakcyjna koncepcja konkursu i linia kreatywna trafiająca w gusta grupy docelowej.
Na zlecenie Klienta zorganizowaliśmy konkurs, który miał na celu zaktywizowanie odbiorców marki ParadiseBaby. Tematyką przewodnią konkursu stały się spacery oraz podróże rodzinne – zarówno te bliskie, jak i dalekie. W naturalny sposób zbliżający się okres urlopowy nawiązywał do oferty wózków spacerowych. Główną nagrodą w konkursie był bon wycieczkowy.
Na potrzeby ponad 3 miesięcznej akcji zaprojektowaliśmy scenariusz, hasła reklamowe, Key Visual oraz landing page z dedykowaną, autorską grafiką. Oprócz prowadzenia i promocji konkursu na Facebooku, zajęliśmy się także pisaniem artykułów powiązanych z akcją, a mających na celu zwiększenie zainteresowania odbiorców.
Osiągnięte efekty
- Kilka tysięcy wizyt w serwisie konkursowym,
- zwiększenie atrakcyjności marki i wzmocnienie wizerunku,
- aktywizacja potencjalnych klientów,
- wzrost zaangażowania obiorców na Facebook.