Obejrzyj webinar"Pimcore w praktyce: Jak skutecznie zarządzać informacjami o produkcie?"

Konkurs i kampania marketingowa dla ParadiseBaby

ParadiseBaby to działający od ponad 20 lat polski producent wózków dziecięcych, oferujący swoje produkty zarówno w kraju, jak i za granicą. Wysoka jakość produktów, atrakcyjny design, dbałość o bezpieczeństwo najmłodszych i przystępny poziom cenowy sprawiają, że marka cieszy się uznaniem rodziców.

Zadania i cele

Efektywne budowanie zasięgów i popularności marki powinno być oparte na konkretnej strategii e-marketingowej. Pozwala ona zachować spójność i konsekwencję działań.

Atrakcyjna koncepcja konkursu i linia kreatywna trafiająca w gusta grupy docelowej.

Na zlecenie Klienta zorganizowaliśmy konkurs, który miał na celu zaktywizowanie odbiorców marki ParadiseBaby. Tematyką przewodnią konkursu stały się spacery oraz podróże rodzinne – zarówno te bliskie, jak i dalekie. W naturalny sposób zbliżający się okres urlopowy nawiązywał do oferty wózków spacerowych. Główną nagrodą w konkursie był bon wycieczkowy.

Na potrzeby ponad 3 miesięcznej akcji zaprojektowaliśmy scenariusz, hasła reklamowe, Key Visual oraz landing page z dedykowaną, autorską grafiką. Oprócz prowadzenia i promocji konkursu na Facebooku, zajęliśmy się także pisaniem artykułów powiązanych z akcją, a mających na celu zwiększenie zainteresowania odbiorców.

Osiągnięte efekty
  • Kilka tysięcy wizyt w serwisie konkursowym,
  • zwiększenie atrakcyjności marki i wzmocnienie wizerunku,
  • aktywizacja potencjalnych klientów,
  • wzrost zaangażowania obiorców na Facebook.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas