Nestlé to jeden z największych światowych producentów żywności. W jego ofercie znajdziemy modyfikowane mleko, kleiki, kaszki oraz inne produkty przeznaczone dla maluchów.
Zadania i cele
Z myślą o stałych klientach, Nestlé Junior dzięki współpracy z Ideo przygotował program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”.
Konsumenci aby zdobyć punkty, rejestrowali się w serwisie oraz deklarowali posiadanie kodów kreskowych z opakowań mleka, a następnie polecali stronę konkursu znajomym. Dzięki temu otrzymywali punkty, które mogli wymieniać na nagrody. Aby nagrody były bardziej atrakcyjne, daliśmy użytkownikom możliwość zakupów w sklepach Baby Collection, dzięki czemu każdy wybierał odpowiedni dla siebie prezent.
Ideo przygotowało i wdrożyło program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”, o wysokim standardzie bezpieczeństwa i spełniający wymogi GIODO.
Całość realizacji opiera się na programie lojalnościowym. Każdy internauta samodzielnie zakładał konto, by móc zgłaszać kody kreskowe oraz polecać promocję znajomym. Wdrożony przez nas moduł informuje o ilości posiadanych punktów oraz o nagrodach, które można zamawiać.
Co tydzień moduł generuje zestawienie nagród zamówionych przez użytkowników oraz przekazuje je dostawcom. W celu spełnienia wymagań GIODO moduł wyposażono w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz różnego typu zabezpieczenia umożliwiające kontrolę wszelkich ruchów wykonywanych przez użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
-
Wzrost sprzedaży produktów,
-
pozyskanie nowych kupującyh,
-
wzmocnienie wizerunku marki w oczach klientów,
-
kreacja graficzna zgodna z identyfikacją wizualną Klienta,
-
przywiązanie konsumentów do marki.