
- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Nestlé to jeden z największych światowych producentów żywności. W jego ofercie znajdziemy modyfikowane mleko, kleiki, kaszki oraz inne produkty przeznaczone dla maluchów.
Zadania i cele
Z myślą o stałych klientach, Nestlé Junior dzięki współpracy z Ideo przygotował program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”.
Konsumenci aby zdobyć punkty, rejestrowali się w serwisie oraz deklarowali posiadanie kodów kreskowych z opakowań mleka, a następnie polecali stronę konkursu znajomym. Dzięki temu otrzymywali punkty, które mogli wymieniać na nagrody. Aby nagrody były bardziej atrakcyjne, daliśmy użytkownikom możliwość zakupów w sklepach Baby Collection, dzięki czemu każdy wybierał odpowiedni dla siebie prezent.
Ideo przygotowało i wdrożyło program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”, o wysokim standardzie bezpieczeństwa i spełniający wymogi GIODO.
Całość realizacji opiera się na programie lojalnościowym. Każdy internauta samodzielnie zakładał konto, by móc zgłaszać kody kreskowe oraz polecać promocję znajomym. Wdrożony przez nas moduł informuje o ilości posiadanych punktów oraz o nagrodach, które można zamawiać.
Co tydzień moduł generuje zestawienie nagród zamówionych przez użytkowników oraz przekazuje je dostawcom. W celu spełnienia wymagań GIODO moduł wyposażono w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz różnego typu zabezpieczenia umożliwiające kontrolę wszelkich ruchów wykonywanych przez użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost sprzedaży produktów,
- pozyskanie nowych kupującyh,
- wzmocnienie wizerunku marki w oczach klientów,
- kreacja graficzna zgodna z identyfikacją wizualną Klienta,
- przywiązanie konsumentów do marki.