
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Nestlé to jeden z największych światowych producentów żywności. W jego ofercie znajdziemy modyfikowane mleko, kleiki, kaszki oraz inne produkty przeznaczone dla maluchów.
Zadania i cele
Z myślą o stałych klientach, Nestlé Junior dzięki współpracy z Ideo przygotował program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”.
Konsumenci aby zdobyć punkty, rejestrowali się w serwisie oraz deklarowali posiadanie kodów kreskowych z opakowań mleka, a następnie polecali stronę konkursu znajomym. Dzięki temu otrzymywali punkty, które mogli wymieniać na nagrody. Aby nagrody były bardziej atrakcyjne, daliśmy użytkownikom możliwość zakupów w sklepach Baby Collection, dzięki czemu każdy wybierał odpowiedni dla siebie prezent.
Ideo przygotowało i wdrożyło program lojalnościowy ”Wygraj z duszkiem”, o wysokim standardzie bezpieczeństwa i spełniający wymogi GIODO.
Całość realizacji opiera się na programie lojalnościowym. Każdy internauta samodzielnie zakładał konto, by móc zgłaszać kody kreskowe oraz polecać promocję znajomym. Wdrożony przez nas moduł informuje o ilości posiadanych punktów oraz o nagrodach, które można zamawiać.
Co tydzień moduł generuje zestawienie nagród zamówionych przez użytkowników oraz przekazuje je dostawcom. W celu spełnienia wymagań GIODO moduł wyposażono w pełne logowanie zdarzeń w systemie oraz różnego typu zabezpieczenia umożliwiające kontrolę wszelkich ruchów wykonywanych przez użytkowników.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost sprzedaży produktów,
- pozyskanie nowych kupującyh,
- wzmocnienie wizerunku marki w oczach klientów,
- kreacja graficzna zgodna z identyfikacją wizualną Klienta,
- przywiązanie konsumentów do marki.