Wróć do menu głównego

- Firma
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Urlopy i delegacje
- e-PITy
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Zamówienia i zapotrzebowania
- eBOK - obsługa Klienta online
- Narzędzia dla przedstawicieli handlowych
- Outsourcing IT
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Sklepkawa.pl to internetowy sklep, który prowadzi sprzedaż detaliczną oraz hurtową kaw ziarnistych i mielonych. W ofercie sklepu znajdują się kawy wypalane i konfekcjonowane, importowane z najlepszych europejskich palarni. Odbiorcami produktów są zarówno klienci indywidualni, jak i kawiarnie, przedsiębiorstwa, restauracje oraz hurtownie spożywcze z całego kraju.
Zadania i cele
Nadżędnym celem podjętych działań była poprawa konwersji sklepu, zwiększenie zainteresowania ofertą produktową oraz wzrost sprzedaży.
Przy tak szerokim asortymencie niezbędne więc było dostosowanie prezentacji oferty produktowej do konkretnej grupy docelowej – klientów zainteresowanych zakupem określonych gatunków i rodzajów kaw. W związku z tym wdrożona została kampania sprzedażowa Adwords.
Osiągnięte efekty
- Wzrost liczby transakcji o 49%,
- wzrost liczby kliknięć o 50%,
- zmniejszenie współczynnika odrzuceń -10,25%,
- poprawa współczynnika CTR o 3,65%.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.