
- Firma
- Technologie Internetowe
- Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Platforma e-learningowa
- Wdrożenia Wordpress
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Aplikacje mobilne
- Programy lojalnościowe
- Integracja z aplikacjami IT
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
- Technologie Internetowe
- Rozwiązania IT
- Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Doradztwo i wdrożenia IT
- Dlaczego my
- Rozwiązania IT
- e-Commerce
- e-Marketing
- e-Marketing
- Pozycjonowanie
- Kampanie e-marketingowe
- Automatyzacja Marketingu
- Performance marketing
- Content marketing
- Działania w Social Media
- Google Ads
- Konkursy internetowe
- E-mail marketing
- Badania użyteczności
- Analityka internetowa
- Grywalizacja
- Agencja e-Marketingowa
- Analityka biznesowa
- Planowanie i strategie biznesowe
- Dlaczego my
- e-Marketing
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt


Uniformix to sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą medyczną, w którą zaopatrują się pracownicy placówek medycznych na terenie całego kraju, ale również w innych krajach Europy. Na ofertę sklepu składa się zarówno odzież, jak i szereg innych akcesoriów, w tym sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych – ale też przez osoby prywatne.
Zadania i cele
Oferta produktowa Uniformix skierowana jest do konkretnej grupy docelowej, którą stanowią pracownicy branży medycznej. Aby więc dotrzeć do konkretnej grupy klientów ze ściśle sprecyzowaną ofertą produktową, wdrożona została kampania sprzedażowa Google AdWords obejmująca dwa serwisy firmy: uniformix.pl i uniformix.de (dedykowany na rynek niemiecki).
W ramach opracowanej strategii realizowano działania z zakresu Google Merchant Center i remarketingu, uwzględniona została również reklama w wynikach wyszukiwania.
Kampania była na bieżąco monitorowana przez specjalistów, którzy modyfikowali strategię, jeśli tylko zaistniała taka potrzeba.
Osiągnięte efekty
- Znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- bardzo niski współczynnik odrzuceń,
- pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników, czego efektem jest duża ilość podstron przeglądanych w czasie jednej sesji.