
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
-
Kariera
- Linux System Administrator
- UX Designer / Product Designer
- Kierownik Projektów Informatycznych
- Frontend Developer (Vue.js)
- .NET Developer (praktyki)
- PHP developer (praktyki)
- Grafika i UX/UI (praktyka)
- Aplikacja spontaniczna
- Oferty pracy
- Staże i praktyki
- Dlaczego Ideo
- Poznaj nas
- Kontakt
- Warsztaty dla uczniów
- Dołącz do nas!
-
Kariera
- Kontakt


Uniformix to sklep internetowy z wysokiej jakości odzieżą medyczną, w którą zaopatrują się pracownicy placówek medycznych na terenie całego kraju, ale również w innych krajach Europy. Na ofertę sklepu składa się zarówno odzież, jak i szereg innych akcesoriów, w tym sprzęt stosowany przez lekarzy, pielęgniarki i ratowników medycznych – ale też przez osoby prywatne.
Zadania i cele
Oferta produktowa Uniformix skierowana jest do konkretnej grupy docelowej, którą stanowią pracownicy branży medycznej. Aby więc dotrzeć do konkretnej grupy klientów ze ściśle sprecyzowaną ofertą produktową, wdrożona została kampania sprzedażowa Google AdWords obejmująca dwa serwisy firmy: uniformix.pl i uniformix.de (dedykowany na rynek niemiecki).
W ramach opracowanej strategii realizowano działania z zakresu Google Merchant Center i remarketingu, uwzględniona została również reklama w wynikach wyszukiwania.
Kampania była na bieżąco monitorowana przez specjalistów, którzy modyfikowali strategię, jeśli tylko zaistniała taka potrzeba.
Osiągnięte efekty
- Znaczny wzrost sprzedaży w porównaniu do momentu podjęcia współpracy,
- bardzo niski współczynnik odrzuceń,
- pozyskiwanie zaangażowanych użytkowników, czego efektem jest duża ilość podstron przeglądanych w czasie jednej sesji.