Pozycjonowanie szerokie dla marki 2KC

Dzięki prowadzonym działaniom marketingowym, 2KC jest szeroko rozpoznawalną marką preparatów, pomagających zapobiec „syndromowi dnia następnego”. Jej właścicielem są Zakłady Farmaceutyczne COLFARM SA – polska firma z sektora produkcji suplementów diety i ochrony zdrowia.

Zadania i cele

COLFARM SA posiada bogatą ofertę suplementów, jednak flagowym produktem pozostaje 2KC, które jest szeroko kojarzone przez konsumentów. Rozbudowane i przemyślane działania promocyjne – zarówno online, jak i offline – stale odświeżają wizerunek marki w świadomości odbiorców. W lutym 2017 roku staliśmy się częścią zaplecza 2KC. W ramach współpracy powierzono nam wybrane zadania e-marketingowe. Projekt rozpoczęliśmy od przeanalizowania 2kc.pl pod kątem jej użyteczności (UX).

Na podstawie zrealizowanego w pierwszym etapie audytu opracowaliśmy zestaw rozwiązań, które usprawniły serwis i uczyniły go przyjaznym dla odbiorców.

Strona 2kc.pl połączona jest z e-commerce, dlatego zwiększenie jej widoczności w sieci stało się jednym z najważniejszych zadań przed jakimi stanęliśmy. Ze względu na specyfikę marki postanowiliśmy wykorzystać pozycjonowanie szerokie (tzw. metoda na długi ogon), aby dotrzeć do mocno określonej grupy odbiorców, poszukujących konkretnych informacji. W ten sposób zmaksymalizowaliśmy pozyskiwanie wartościowego ruchu, a ograniczyliśmy ten spamerski.

Jednocześnie aby zwiększać atrakcyjność serwisu marki (zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów pozycjonujących w Google) prowadzimy regularnie firmowego bloga.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost ruchu organicznego o 432% w ciągu 6 miesięcy,
  • 465% więcej nowych użytkowników w tym samym okresie czasu,
  • Wzrost obecności serwisu w TOP10 wyszukiwania o 77% fraz kluczowych.

... a co możemy zrobić dla Ciebie ?

×

Klienci o nas