
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- System workflow EOD
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt

Dzięki prowadzonym działaniom marketingowym, 2KC jest szeroko rozpoznawalną marką preparatów, pomagających zapobiec „syndromowi dnia następnego”. Jej właścicielem są Zakłady Farmaceutyczne COLFARM SA – polska firma z sektora produkcji suplementów diety i ochrony zdrowia.
Zadania i cele
COLFARM SA posiada bogatą ofertę suplementów, jednak flagowym produktem pozostaje 2KC, które jest szeroko kojarzone przez konsumentów. Rozbudowane i przemyślane działania promocyjne – zarówno online, jak i offline – stale odświeżają wizerunek marki w świadomości odbiorców. W lutym 2017 roku staliśmy się częścią zaplecza 2KC. W ramach współpracy powierzono nam wybrane zadania e-marketingowe. Projekt rozpoczęliśmy od przeanalizowania 2kc.pl pod kątem jej użyteczności (UX).
Na podstawie zrealizowanego w pierwszym etapie audytu opracowaliśmy zestaw rozwiązań, które usprawniły serwis i uczyniły go przyjaznym dla odbiorców.
Strona 2kc.pl połączona jest z e-commerce, dlatego zwiększenie jej widoczności w sieci stało się jednym z najważniejszych zadań przed jakimi stanęliśmy. Ze względu na specyfikę marki postanowiliśmy wykorzystać pozycjonowanie szerokie (tzw. metoda na długi ogon), aby dotrzeć do mocno określonej grupy odbiorców, poszukujących konkretnych informacji. W ten sposób zmaksymalizowaliśmy pozyskiwanie wartościowego ruchu, a ograniczyliśmy ten spamerski.
Jednocześnie aby zwiększać atrakcyjność serwisu marki (zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów pozycjonujących w Google) prowadzimy regularnie firmowego bloga.
Główne korzyści dla Klienta
- Wzrost ruchu organicznego o 432% w ciągu 6 miesięcy,
- 465% więcej nowych użytkowników w tym samym okresie czasu,
- Wzrost obecności serwisu w TOP10 wyszukiwania o 77% fraz kluczowych.