Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM

Pozycjonowanie szerokie dla marki 2KC

Dzięki prowadzonym działaniom marketingowym, 2KC jest szeroko rozpoznawalną marką preparatów, pomagających zapobiec „syndromowi dnia następnego”. Jej właścicielem są Zakłady Farmaceutyczne COLFARM SA – polska firma z sektora produkcji suplementów diety i ochrony zdrowia.

Zadania i cele

COLFARM SA posiada bogatą ofertę suplementów, jednak flagowym produktem pozostaje 2KC, które jest szeroko kojarzone przez konsumentów. Rozbudowane i przemyślane działania promocyjne – zarówno online, jak i offline – stale odświeżają wizerunek marki w świadomości odbiorców. W lutym 2017 roku staliśmy się częścią zaplecza 2KC. W ramach współpracy powierzono nam wybrane zadania e-marketingowe. Projekt rozpoczęliśmy od przeanalizowania 2kc.pl pod kątem jej użyteczności (UX).

Na podstawie zrealizowanego w pierwszym etapie audytu opracowaliśmy zestaw rozwiązań, które usprawniły serwis i uczyniły go przyjaznym dla odbiorców.

Strona 2kc.pl połączona jest z e-commerce, dlatego zwiększenie jej widoczności w sieci stało się jednym z najważniejszych zadań przed jakimi stanęliśmy. Ze względu na specyfikę marki postanowiliśmy wykorzystać pozycjonowanie szerokie (tzw. metoda na długi ogon), aby dotrzeć do mocno określonej grupy odbiorców, poszukujących konkretnych informacji. W ten sposób zmaksymalizowaliśmy pozyskiwanie wartościowego ruchu, a ograniczyliśmy ten spamerski.

Jednocześnie aby zwiększać atrakcyjność serwisu marki (zarówno dla potencjalnych klientów, jak i algorytmów pozycjonujących w Google) prowadzimy regularnie firmowego bloga.

Główne korzyści dla Klienta
  • Wzrost ruchu organicznego o 432% w ciągu 6 miesięcy,
  • 465% więcej nowych użytkowników w tym samym okresie czasu,
  • Wzrost obecności serwisu w TOP10 wyszukiwania o 77% fraz kluczowych.

Co możemy dla Ciebie zrobić?

Wypełnij formularz lub zadzwoń: +48 22 24 41 777
×

Klienci o nas