Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM
Checklista - bezpłatny PDFAnaliza przedwdrożeniowa - 100 pytań do dobrego wdrożenia PIM
Wróć do menu głównego

-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Commerce
- Dlaczego my
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


BPH Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A. należy do Grupy General Electric Company, która zaliczana jest do jednej z największych pod względem kapitalizacji rynkowej korporacji na świecie.
Zadania i cele
W związku z podniesieniem wieku emerytalnego i wynikającą z tego powszechną edukacją, znacznie wzrosła w społeczeństwie świadomość tematu emerytur. Aby skutecznie konkurować na rynku BPH TFI musiało m.in. zdecydowanie poprawić działania w Internecie z tym związane, a w szczególności stronę www.prywatnaemerytura.pl. Efektem podjętych przez BPH TFI decyzji, zlecono nam gruntowną przebudowę serwisu, w ramach której zrealizowaliśmy:
- badanie zawartości merytorycznej serwisu i opracowanie nowej architektury informacji,
- analizę obecnego serwisu i wskaźników przez niego generowanych,
- przeprojektowanie struktury serwisu,
- przeprowadzenie badań empirycznych na etapie projektowania nowego serwisu,
- przygotowanie prototypu serwisu i przebadanie go na grupie docelowej,
- opracowanie projektu graficznego,
- wdrożenie nowego serwisu www.prywatnaemerytura.pl w oparciu o Edito CMS.
Odświeżony serwis internetowy charakteryzuje się większą intuicyjnością, poprawioną architekturą informacji i uproszczonym formularzem, pozwalającym na założenie IKE.
Wstępne analizy pokazują znaczy wzrost konwersji nowego serwisu.
Główne korzyści dla Klienta
- Nowoczesny wizerunku Klienta w sieci,
- edukacyjno-sprzedażowy serwis internetowy,
- uproszczenie procesu zakładania Indywidualnego Konta Emerytalnego,
- obszerny content marketing: "Wszystko o emeryturach", "Wszystko o IKE", "Wszystko o IKZE",
- zwiększenie odwiedzin na stronie,
- kształtowanie opinii na temat emerytury w Polsce.
Klienci o nas
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
Serwis www.ideo.pl używa plików cookies. Brak zmiany ustawień przeglądarki oznacza zgodę na ich użycie.