-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Platforma Low-code
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Systemy i aplikacje dedykowane
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis informacyjny dla AXA Polska S.A.
AXA to największa grupa ubezpieczeniowa na świecie. W Polsce spółka funkcjonuje od ośmiu lat, oferując szeroki wachlarz ubezpieczeń zarówno dla Klienta indywidualnego, jak i korporacyjnego.
Zadania i cele
Zaprojektowany przez Ideo serwis AXA Polska ma na celu maksymalne wyeksponowanie oferty produktowej. Nowe funkcjonalności wdrożone w serwisie ułatwiają odnalezienie poszukiwanego przez internautę produktu i bezpośredni kontakt z doradcą.
Najważniejszym elementem serwisu jest intuicyjna prezentacja produktów finansowych. Obok szczegółowego opisu produktów w serwisie znalazł się także rozbudowany niezbędnik klienta. Znaleźć w nim można odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości towarzyszące nabywaniu i posiadaniu produktów finansowych. Znalazły się tutaj także wszelkie wnioski i formularze, które mogą być przydatne internautom. W serwisie wyeksponowano także wszelkie możliwości kontaktu z doradcą, dzięki czemu żaden potencjalny i obecny klient nie pozostanie bez odpowiedzi na nurtujące go pytania.
Wdrożony serwis oparty na Edito CMS zawiera m.in. intuicyjną prezentację produktów finansowych, fundusze UFK oraz rozbudowany niezbędnik klienta.
W serwisie prezentowane są także fundusze UFK, tabele obrazujące wartość jednostki i stopę zwrotu z inwestycji w różnych okresach czasowych. Informacje prezentowane w tabelach aktualizowane są na bieżąco dzięki dedykowanym mechanizmom importującym. Przejrzyste wykresy pozwalają na śledzenie historycznej wartości jednostek oraz porównywanie między sobą dowolnych funduszy.
Całość dopełnia szata graficzna przygotowana według wymogów korporacyjnych AXA Group.
Serwis wdrożony został w oparciu o system zarządzania treścią Edito CMS, co pozwala na jego sprawną aktualizację. Maksymalna aktualność treści prezentowanych w serwisie jest tym bardziej ważna ze względu na prezentowanie w nim informacji o charakterze finansowym.
Główne korzyści dla Klienta
- Wyeksponowanie najistotniejszych elementów oferty,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami,
- szata graficzna dostosowana do wymogów korporacyjnych AXA Group,
- intuicyjny w obsłudze panel administracyjny,
- sprawna aktualizacja treści.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.