Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy dla Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji

Serwis informacyjny

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jest organem konstytucyjnym, którego głównym zadaniem jest ochrona wolności słowa, interesu publicznego radiofonii i telewizji oraz prawa do informacji. Status prawny organu regulowany jest przez Konstytucję Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 2 kwietnia 1997 roku oraz ustawę z dnia 29 grudnia 1992 roku o radiofonii i telewizji.

Zadania i cele

W wyniku wygranego przetargu stworzyliśmy nowy serwis informacyjny dla KRRiT. Serwis został zaprojektowany i wdrożony w oparciu o dostarczony przez Radę nowy system identyfikacji wizualnej. Stanowi tym samym pierwszy z elementów całościowej spójnej identyfikacji wizualnej Krajowej Rady.

Zgodnie z oczekiwaniami klienta serwis podzielony został na działy tematyczne dopasowane do oczekiwań różnych grup odbiorców, dla których strona internetowa coraz częściej stanowi pierwszy kontakt z urzędem.

W dziale dedykowanym abonentom i konsumentom znalazły się wszelkie informacje mogące zainteresować tą grupę użytkowników. Umieszczony zostały tutaj nawet słownik specjalistycznych terminów związanych z radiofonią i telewizją. Ciągle rozbudowywany jest również dział „Nowe technologie”, w którym znaleźć można informacje na tematy związane z cyfryzacją mediów. Aby ułatwić kontakt z KRRiT uruchomione zostały formularze, dzięki którym można złożyć skargę dotyczącą audycji, czy też zadać dowolne pytanie.

Zaprojektowaliśmy i wdrożyliśmy serwis informacyjny, w oparciu o dostarczony przez KRRiT nowy system identyfikacji wizualnej.

Dział dedykowany nadawcom i operatorom zawiera wszelkie informacje na temat koncesji, regulacji prawnych czy zmian w prawie. Dzięki integracjom z wewnętrznymi bazami danych KRRiT, można znaleźć w nim informacje na temat udzielonych koncesji, wyniki kontroli czy też lokalizacje stacji naziemnych. Stworzone zostało również kalendarium, w którym na bieżąco będą umieszczane wchodzące w życie rozporządzenia.

W dziale dedykowanym dla mediów i analityków znaleźć można np. komunikaty prasowe, wszelkie publikacje Rady i jej Biura oraz informacje dotyczące konferencji.

Oprócz przejrzystości i dopasowania do różnych grup odbiorców ważne było także dostosowanie serwisu w taki sposób aby dostęp do niego miały nie tylko osoby, sprawnie poruszające się w Internecie. Nowa strona KRRiT została zaprojektowana również z myślą o niepełnosprawnych. Zwiększony kontrast, możliwość powiększania tekstu oraz dział "Media bez barier" to niektóre z udogodnień wdrożonych z myślą o tych użytkownikach.

Główne korzyści dla Klienta
  • Spójny z nową identyfikacją wizualną Klienta serwis,
  • odświeżenie wizerunku Klienta,
  • podział na działy tematyczne dopasowane do oczekiwań różnych grup odbiorców,
  • znaczna poprawa komunikacji między użytkownikiem a Instytucją,
  • układ elementów na stronie współgra z logiką ich funkcjonalności,
  • serwis dostosowany do osób niepełnosprawnych,
  • usprawnienie komunikacji z przedstawicielami mediów.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*