-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy dla marki Novo Fundusze Inwestycyjne
Novo Fundusze Inwestycyjne jest marką powstałą w wyniku przejęcia funduszy inwestycyjnych SEB przez OPERA TFI S.A. Towarzystwo zostało założone przez zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie zarządzania aktywami, których głównym celem jest dostarczanie unikatowych produktów, dostosowanych do potrzeb Klientów.
Zadania i cele
Novofundusze.pl to realizacja stworzona w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza użytkownikowi w przejrzysty sposób kompleksowej informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.
System agreguje wszystkie informacje o funduszach w jednej bazie, umożliwiając automatyczny import wycen funduszy, ingerencję ręczną oraz generowanie plików xml z danymi, które można udostępnić partnerom. Fundusze inwestycyjne prezentowane są w postaci czytelnych, dynamicznie generowanych wykresów.
Serwis Novofundusze.pl powstał w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.
Do projektu wdrożona została mapa wszystkich partnerów oferujących produkty firmy.
Rozbudowana platforma mailingowa umożliwia dostarczanie użytkownikom serwisu dokładnie tych informacji, którymi są zainteresowani.
Główne korzyści dla Klienta
- Rzetelna baza wiedzy zawierająca informacje na temat firmy oraz oferty Klienta,
- odświeżenie wizerunek Klienta,
- dynamiczne wykresy zwiększające aktracyjność serwisu,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami,
- interaktywne narzędzia dedykowane,
- wydłużenie czasu spędzonego na stronie,
- agregacja najważniejszych danych w jednym miejscu.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.