Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy dla marki Novo Fundusze Inwestycyjne

Serwis internetowy

Novo Fundusze Inwestycyjne jest marką powstałą w wyniku przejęcia funduszy inwestycyjnych SEB przez OPERA TFI S.A. Towarzystwo zostało założone przez zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie zarządzania aktywami, których głównym celem jest dostarczanie unikatowych produktów, dostosowanych do potrzeb Klientów.

Zadania i cele

Novofundusze.pl to realizacja stworzona w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza użytkownikowi w przejrzysty sposób kompleksowej informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.

System agreguje wszystkie informacje o funduszach w jednej bazie, umożliwiając automatyczny import wycen funduszy, ingerencję ręczną oraz generowanie plików xml z danymi, które można udostępnić partnerom. Fundusze inwestycyjne prezentowane są w postaci czytelnych, dynamicznie generowanych wykresów.

Serwis Novofundusze.pl powstał w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.

Do projektu wdrożona została mapa wszystkich partnerów oferujących produkty firmy.

Rozbudowana platforma mailingowa umożliwia dostarczanie użytkownikom serwisu dokładnie tych informacji, którymi są zainteresowani.

Główne korzyści dla Klienta
  • Rzetelna baza wiedzy zawierająca informacje na temat firmy oraz oferty Klienta,
  • odświeżenie wizerunek Klienta,
  • dynamiczne wykresy zwiększające aktracyjność serwisu,
  • usprawnienie komunikacji z użytkownikami,
  • interaktywne narzędzia dedykowane,
  • wydłużenie czasu spędzonego na stronie,
  • agregacja najważniejszych danych w jednym miejscu.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*