
-
Firma
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Obieg Dokumentów
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- Obieg Faktur
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Zamówienia i zapotrzebowania
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Systemy i aplikacje dedykowane
- e-PITy
- eBOK - obsługa Klienta online
- Outsourcing IT
- Urlopy i delegacje
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
-
e-Commerce
-
e-Marketing
- Realizacje
-
Kariera
- Kariera
- Dołącz do nas!
- Kontakt


Novo Fundusze Inwestycyjne jest marką powstałą w wyniku przejęcia funduszy inwestycyjnych SEB przez OPERA TFI S.A. Towarzystwo zostało założone przez zespół doświadczonych specjalistów w dziedzinie zarządzania aktywami, których głównym celem jest dostarczanie unikatowych produktów, dostosowanych do potrzeb Klientów.
Zadania i cele
Novofundusze.pl to realizacja stworzona w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza użytkownikowi w przejrzysty sposób kompleksowej informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.
System agreguje wszystkie informacje o funduszach w jednej bazie, umożliwiając automatyczny import wycen funduszy, ingerencję ręczną oraz generowanie plików xml z danymi, które można udostępnić partnerom. Fundusze inwestycyjne prezentowane są w postaci czytelnych, dynamicznie generowanych wykresów.
Serwis Novofundusze.pl powstał w oparciu o platformę Edito CMS. Dostarcza informacji na temat oferty, aktualności oraz wycen funduszy inwestycyjnych Novo.
Do projektu wdrożona została mapa wszystkich partnerów oferujących produkty firmy.
Rozbudowana platforma mailingowa umożliwia dostarczanie użytkownikom serwisu dokładnie tych informacji, którymi są zainteresowani.
Główne korzyści dla Klienta
- Rzetelna baza wiedzy zawierająca informacje na temat firmy oraz oferty Klienta,
- odświeżenie wizerunek Klienta,
- dynamiczne wykresy zwiększające aktracyjność serwisu,
- usprawnienie komunikacji z użytkownikami,
- interaktywne narzędzia dedykowane,
- wydłużenie czasu spędzonego na stronie,
- agregacja najważniejszych danych w jednym miejscu.