-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Technologie e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Elektroniczny obieg faktur - LOGITO
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
Serwis internetowy dla Savangard
Savangard (poprzednia nazwa CrossVista Polska) to firma, która od kilkunastu lat z powodzeniem funkcjonuje na polskim oraz międzynarodowym rynku IT. Jako integrator skupia się na projektach związanych z integracją i optymalizacją procesów biznesowych. Firma tworzy aplikacje biznesowe oraz mobilne na potrzeby swoich klientów, jak również dostarcza gotowe rozwiązania sprawdzonych marek.
Zadania i cele
Na zlecenie Klienta wdrożyliśmy intuicyjny serwis firmowy. Podstawowym celem www.savangard.com jest prezentacja firmy i jej usług. Serwis skierowany jest głównie do potencjalnych klientów, jak i osób poszukujących zatrudnienia w ramach struktury Savangard.
Zrealizowaliśmy serwis wizerunkowy, zgodny z technologią RWD i oparty na platformie WordPress, co pozwoliło na szybką realizację, z różnymi modułami.
Projekt został zrealizowany w oparciu o platformę Open Source. WordPress to jeden z popularniejszych systemów, którego główną zaletą jest intuicyjny w obsłudze panel administracyjny. Przy wyborze systemu informatycznego kierowaliśmy się głównie dwoma kryteriami, czasem wdrożenia oraz rodzajem gotowych modułów.
Witrynę dostosowano do urządzeń mobilnych. Dzięki stałym aktualizacjom jest bezpieczna. Ponadto została zrealizowana w dwóch wersjach językowych, polskiej i angielskiej.
Główne korzyści dla Klienta
- Budowa wizerunku marki,
- promocja firmy w sieci,
- strona dostosowana do szerszego grona odbiorców,
- zwiększenie zasięgu na rynki zagraniczne,
- prezentacja usług i produktów.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.