Pobierz checklistęChecklista WCAG. Sprawdź czy Twoja strona spełnia standardy dostępności.

Serwis internetowy Wieprzowinaregionalna.pl

W ramach stałej współpracy z agencją public relations - Partner of Promotion, wykonaliśmy kolejny serwis informacyjny tym razem dla POLSUS - Polskiego Związek Hodowców i Producentów Trzody Chlewnej. Jest to niezależna organizacja reprezentująca i broniąca interesów rolników działająca na rzecz postępu w hodowli oraz produkcji trzody chlewnej. Organizacja POLSUS została założona w 1958 roku, a obecnie w jego skład wchodzi: Zarząd Główny, Prezydium, Komisja Handlowa, Rada Handlowa oraz Rada Weterynaryjna Związku.

Zadania i cele

Głównym celem kampanii „Wieprzowina regionalna – doceń smak tradycji” jest zwiększenie świadomości restauratorów i konsumentów odnośnie polskich tradycyjnych ras świń oraz poszerzenie wiedzy na temat walorów smakowych mięsa wieprzowego. W związku z tym serwis ma charakter informacyjny.

Oprócz charakterystyki polskich ras świń znajdziemy tutaj również informacje na temat warsztatów kulinarnych i konkursów organizowanych na terenie całej Polski. Dla smakoszy prezentowane są przepisy na dania z wieprzowiny oraz mapa z oznaczeniem sklepów i restauracji oferujących mięso z polskich ras świń

Ideo zaprojektowało i wdrożyło serwis informacyjny z dedykowanymi modułami z informacjami dla mediów, przepisami czy mapą sklepów i restauracji.

Strona powstała w oparciu o nasz autorski system Edito CMS, który posiada szeroką gamę funkcjonalności. Na potrzeby promocji kampanii Ideo zaprojektowało i wdrożyło dedykowane moduły, m.in.: warsztaty kulinarne, dla mediów oraz świnie tradycyjnych ras. Zakładka „Dla mediów” ma za zadanie usprawnić prace dziennikarzy, którzy mogą pobrać ze strony wysokiej jakości zdjęcia oraz rzetelne informacje na temat polskich tradycyjnych ras świń.

Główne korzyści dla Klienta
  • Nowoczesny layout,
  • content marketing nt. mięsa wieprzowego,
  • zwiększenie zasięgu kampanii,
  • wydłużenie czasu spędzanego na stronie,
  • usprawnienie komunikacji z przedstawicielami mediów,
  • przejrzyste i intuicyjne środowisko pracy dla redaktorów serwisu.

Masz pytania? Napisz do nas

Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.

  • Analiza zapytania

    Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań.
  • Zaproszenie na rozmowę

    Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz.
  • Spotkanie

    Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
×
*
*
*