-
Firma
-
E-commerce
-
E-commerce
- E-commerce B2C
- SmartPrice
- Technologie
- Platformy sprzedażowe B2B
-
Narzędzia wspierające e-commerce
-
Narzędzia wspierające e-commerce
- Integracja z ERP
- Kampanie marketingowe
- Marketing Automation
- Marketplace
- Narzędzia Live Chat
- Narzędzia PIM
- Platforma WMS
- Platformy DAM
- Programy lojalnościowe
- Silniki rekomendacji produktów
- Silniki wyszukiwania produktów
- Social media
- System OMS
- Systemy CRM
- Systemy płatności
- Systemy PLM
- Usługi kurierskie
- Web Push
- Zarządzanie cenami
- Edito E-commerce CMS
- Narzędzia PIM
- Bezpieczeństwo danych
- Marketplace
- Asystent zakupowy AI
- Cross-border
- Rozwiązania AI dla e-commerce
- Top Developer e-Commerce
- Kompleksowa obsługa sklepów
- Wiedza eCommerce - publikacje
- Dlaczego my
-
E-commerce
-
Konsulting
-
Konsulting
- Analiza danych i Business Intelligence
- Analiza przedwdrożeniowa
- Analiza rynku i konkurencji
- Aplikacje MVP / POC
- Badania użyteczności i testy A/B
- Makiety UX/UI
- Marketing Automation
- Optymalizacja wydajności
- Redesign
- Rozwiązania chmurowe
- Scoping Session
- Strategia rozwoju technologicznego
- Wsparcie techniczne SLA
-
Konsulting
-
Technologie Internetowe
-
Technologie Internetowe
- Serwisy internetowe
- Portale informacyjne
- Dedykowane aplikacje internetowe
- Dostępność cyfrowa
- Rozwiązania AI
- Integracja z aplikacjami IT
- Programy lojalnościowe
- Aplikacje PWA
- Cloud / Hosting
- Aplikacje mobilne
- Platforma e-learningowa
- Konfiguratory produktów
- Oprogramowanie dedykowane
- Internet Software House
- Stosowane technologie
- Jak pracujemy
- Dlaczego my
-
Technologie Internetowe
-
Rozwiązania IT
-
Rozwiązania IT
- Intranet i komunikacja wewnętrzna
- Wsparcie pracy zdalnej
- System workflow EOD
- Portal pracowniczy
- Obsługa reklamacji
- Obieg Faktur
- Elektroniczne paski płacowe
- System Helpdesk
- Zamówienia i zapotrzebowania
- e-PITy
- Outsourcing IT
- eBOK - obsługa Klienta online
- Urlopy i delegacje
- Platforma low-code dla biznesu - LOGITO
- Software House
- Stosowane technologie
- Top Custom Software Developer
- Poradnik - INTRANET: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji rozproszonej
- Dlaczego my
-
Rozwiązania IT
- Realizacje
- Kariera
- Kontakt
53% klientów korzysta z AI. Czy Twój e-commerce jest gotowy na nową ścieżkę zakupową? | Podcast „E-commerce bez tajemnic”
E-commerce wchodzi w nowy etap. Użytkownicy nie chcą już spędzać długich minut na przeglądaniu filtrów i kategorii. Zamiast wpisywać „kanapa” czy „materac”, coraz częściej pytają wprost:
„Szukam czarnej kanapy w stylu nowoczesnym, na metalowych nogach.”
I oczekują, że sklep natychmiast pokaże dokładnie to, czego potrzebują.
Jak zauważa Anna Wolanin, lider ds. strategii i rozwoju e-commerce w Ideo Software ponad 53% użytkowników już korzysta z AI, a 19% robi to bardzo często.
– To wyraźny sygnał, że ścieżka zakupowa klientów się zmienia. Użytkownicy nie oczekują już tylko wyników wyszukiwania – chcą rozmowy i kontekstu, wsparcia w całym procesie zakupowym – podkreśla Anna.
Asystent AI – nowy sprzedawca w Twoim sklepie
W Ideo pokazujemy, że asystent AI to coś więcej niż chatbot. To cyfrowy sprzedawca, który potrafi słuchać, rozumieć i reagować. Jest cierpliwy, precyzyjny i dostępny 24/7. Analizuje potrzeby klienta, nie halucynuje, a rozpoznaje kontekst rozmowy i dopasowuje język do stylu użytkownika.
Efekt? Proces zakupowy skraca się z kilku minut do zaledwie kilku sekund.
Dla firm to realne korzyści:
- mniej błędnych zapytań,
- mniej reklamacji,
- wyższa konwersja.
AI potrafi wyciągać wnioski z danych, których człowiek często nie zauważa. Zauważa np., że klienci zwracają uwagę na inne cechy produktu, niż te eksponowane w opisach. Wystarczy uporządkować dane i „nakarmić” nimi asystenta, by z każdym dniem działał skuteczniej.
tym, jak działają asystenci zakupowi AI, dlaczego dane z Twojego sklepu to potężniejszy zasób niż reklama, jak uporządkowanie bazy wiedzy wpływa na skuteczność wdrożenia AI, w jaki sposób AI zmienia codzienną obsługę klientów B2C i B2B.
Masz pytania? Napisz do nas
Napędzimy Twój biznes technologią, ale najpierw musimy poznać Twoje potrzeby. Działamy w trzech prostych krokach.
-
Analiza zapytania
Zapoznamy się z Twoją wiadomością i przekażemy ją do odpowiedniego eksperta, który wstępnie przeanalizuje problem i skontaktuje się z Tobą, by zadać kilka pytań. -
Zaproszenie na rozmowę
Odezwiemy się do Ciebie z propozycją terminu spotkania (online lub przez telefon), w trakcie którego dokładnie przeanalizujemy temat, by lepiej zrozumieć wyzwanie, przed którym stoisz. -
Spotkanie
Omówimy Twoje potrzeby, odpowiemy na pytania i, opierając się na naszym doświadczeniu, zaproponujemy najlepsze rozwiązania dla Twojego biznesu.
Może zainteresują Cię także
Weekend, który testuje wszystko – jak Black Friday i Cyber Monday obnażają błędy technologiczne w e-commerce
TOP 10 błędów w migracji e-commerce, które kosztują sprzedaż
Wybrane serwisy produktowe
Kontakt
+48 17 860 21 86
+48 17 860 21 86